شناسهٔ خبر: 19468730 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیسی: میزان رأی ملت است/دست اندرکاران باید توجه کنند که در انتخابات اشکالاتی نباشد

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما معتقدیم که مشارکت مردم مشارکت خوبی بوده ولی دست اندرکاران هم باید توجه کنند که در انتخابات اشکالاتی نباشد.

صاحب‌خبر -
رئیسی:میزان رأی ملت است/دست اندرکاران باید توجه کنند که در انتخابات اشکالاتی نباشد
به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛سیدابراهیم رئیسی لحظاتی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در خصوص علت حضور خود در این ستاد گفت: آمده‌ام تا از دست اندرکاران انتخابات به خاطر زحماتی که در سراسر کشور می‌کشند تشکر کنم و به آنها خسته نباشید بگویم زیرا بسیاری از دست اندرکاران نظیر مجریان و ناظران در سراسر کشور از جمله روستاها حضور دارند و جا دارد که به همه آنها صمیمانه خسته نباشید بگویم.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ساز و کار انتخابات در کشور ما به گونه‌ای است که قانونگذار بخش اجرا و نظارت پیش بینی کرده است که اگر این نقش‌ها به درستی عمل بکنند این ساز و کارها پیش‌بینی شده است و تجربه سی و چند سال برگزاری انتخابات در کشور به ما ثابت کرده این ساز و کار رضایت بخش است.

رئیسی با بیان اینکه امروز مشکلاتی را به من گزارش کرده‌اند اظهار داشت: در ابتدا مشکلات مربوط به اعلام اسامی بود که شهرت بنده را در برخی از این اعلانات ذکر نکرده بودند که علی القاعده ممکن است برخی با نام شناسنامه‌ای شناخت نداشته باشند و با این عنوان مشهور ما را بشناسند و این موضوع در قانون هم پیش‌بینی شده است که کسانی که به یک فامیلی مشهور هستند شهرتشان در اعلامیه ذکر شود و این اشکال اعلام شد.

وی ادامه داد: در برخی از موارد مسئله پذیرش نمایندگان کاندیداها هست که این هم از طریق ستاد ما به وزارت کشور اعلام شد و ما امیدواریم که انتخابات همچنان که تاکنون پرشور بوده در ادامه هم پرشور باشد و شور مردم عزیزمان را در انتخابات ببینیم زیرا این موضوع تعیین سرنوشت پرمعنایی برای مردم عزیزمان است.

رئیسی خاطرنشان کرد: نکته مهم دیگر این است که شاید همواره به رأی مردم و قانون احترام قائل شویم و لذا بنده هم به عنوان کاندیدا معتقدم که میزان رأی ملت است و احترام و اعتماد به قانون ایجاب می‌کند رأی مردم هرچی که بود باید به آن تمکین کرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی سایت‌های حامی وی موجی را در راستای تخلفات انتخاباتی به راه انداخته‌اند، اظهار داشت: ما معتقدیم که مشارکت مردم مشارکت خوبی بوده ولی دست اندرکاران هم باید توجه کنند که در انتخابات اشکالاتی نباشد.

وی افزود: اینکه در یک نقطه تعرفه نرسد ممکن است در آن نقطه موجب نگرانی شود. 
 
 
انتهای پیام/

نظر شما