شناسهٔ خبر: 19107092 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جشنواره گل اتلتیکو پیش از داربی مادرید

71549

اتلتیکومادرید پیش از دیدار با رئال مادرید توانست پیروزی پرگلی را برابر لاس پالماس به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی های هفته سی و پنجم لالیگا اتلتیکومادرید برابر لاس پالماس قرار گرفت و با پنج گل میزبانش را شکست داد.

اتلتیکو خیلی زود به گل رسید و نخستین حمله تیم مادریدی توسط کوین گامیرو به گل تبدیل شد. میزبان که تحت تاثیر گل زود هنگام قرمز و سفیدپوشان قرار گرفته بود ۱۵ دقیقه بعد باز هم دروازه اش باز شد. سائول نیگس با ضربه سر گل دوم اتلتیکو را به ثمر رساند. تنها سه دقیقه بعد گامیرو برای دومین بار گلزنی کرد. پس از این سه گل جریان بازی کاملا عوض شد و بازی آرام پیش رفت. تلاش های لاس پالماس برای باز کردن دروازه اتلتیکو بی نتیجه ماند و نیمه نخست با پیروزی سه بر صفر تیم مهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم مادریدی بازی را کنترل و سپس در فرصت مناسب به سمت دروازه نفوذ می کرد.  در این لحظات ضربه گامیرو به تیرک دروازه برخورد کرد و مهاجم فرانسوی نتوانست در این دیدار هت تریک کند. از طرفی لاس پالماس توانایی باز کردن دروازه اتلتیکو را نداشت. در دقیقه ۶۶ کوین پرینس بواتنگ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. لاس پالماس پس از ۱۰ نفره شدن باز هم دروازه اش را باز شده دید. در نهایت مهمان دوباره به گل رسید. توماس با پاس آنخل کورئا در دقیقه ۷۲ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و فرناندو تورس که در نیمه دوم به میدان رفته بود آخرین گل قرمز و سفیدپوشان را به نام خود ثبت کرد.

اتلتیکو با این پیروزی ۷۱ امتیازی شد و در جایگاه سوم باقی ماند.

شاگردان دیگو پابلو سیمئونه سه شنبه در دیدار رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما