شناسهٔ خبر: 19109331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رابطه تنهایی گریزما با ضرر اتلتیکو

تنهایی آنتوان گریزمان در خط حمله اتلتیکومادرید باعث ناکامی این تیم در گلزنی در برخی از دیدارها شده است.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری ‌ایسنا: ‌به نقل از مارکا، اتلتیکومادرید هفته‌ گذشته در هفته‌ سی و چهارم لالیگا با یک گل مغلوب ویارئال  شد و این موضوع باعث شد سویا با شکست سلتاویگو به قرمز و سفید پوشان برسد. تیم مادریدی در این بازی نتوانست گلی به ثمر رساند. با این حال دیگو پابلو سیمئونه نگران این موضوع نیست و اعلام کرد نیازی به مهاجم دیگری ندارد.

از طرفی آمار نشان می‌دهد اتلتیکو وابستگی زیادی به مهاجم فرانسوی خود یعنی آنتوان گریزمان دارد. اگر او گلزنی نکند اغلب اوقات تیم نتایج مورد نظر خود را کسب نمی‌کند. شماره هفت قرمز و سفیدپوشان تاکنون ۱۶ گل در لالیگا، پنج گل در لیگ قهرمانان اروپا و چهار گل در کوپا دل ری به ثمر رسانده است و برترین گلزن تیمش در همه رقابت‌ها محسوب می‌شود.

آمار گلزنی مهاجم فرانسوی در سال ۲۰۱۷ بهتر شده چون او از شروع این سال ۱۶ گل به ثمر رسانده است. این موضوع باعث شد که اتلتیکو به جایگاه سوم لالیگا برسد و تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

مشکل گریزمان این است که در خط حمله تنهاست و مهاجمی در حد و اندازه‌اش در تیم مادریدی حضور ندارد. آمار سه مهاجم دیگر این تیم در گلزنی ضعیف است. از آخرین گل کوین گامیر ۵۵ روز می‌گذرد، فرناندو تورس ۷۶ روز پیش در لالیگا گلزنی کرد و آنخل کورئا ۱۹۶ روز پیش آخرین گل خود را به ثمر رساند. گامیرو وتورس به علت مشکلات جسمانی برخی از بازی‌ها را از دست دادند اما آمار مهاجم آرژانتینی با توجه به حضورش در بیشتر بازی ها خیلی ضعیف است.

اتلتیکو تابستان سال گذشته ۳۰ میلیون برای انتقال گامیرو هزینه کرد اما او تنها توانسته است ۱۰ گل در لالیگا را به ثمر برساند. از طرفی تورس پنج  و کورئا سه بار گلزنی کردند. به همین خاطر آینده هر سه بازیکن برای فصل بعد نامشخص است.

قرمز و سفید پوشان در این شرایط امشب (شنبه) در لالیگا به مصاف لاس پالاماس می‌روند. سیمئونه در این بازی به مهاجم فرانسوی‌اش استراحت نخواهد داد تا جایگه سوم را از دست ندهد. از طرفی گریزمان آمار خیلی خوبی برای لاس پالاماس دارد و می‌تواند دوباره منجی تیمش شود. او در ۶ رویارویی اش برابر این تیم پنج بار گلزنی کرد. او نخستین گلش را برابر این تیم در دومین دیدارش با پیراهن اتلتیکو به ثمر رساند.

نظر شما