شناسهٔ خبر: 19062240 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حرف‌های عجیب مدیرعامل روزنامه شرق؛ ناچار بودیم برجام را بزک کنیم +فیلم

فردای پس از پذیرش برجام و توافق در موضوع مذاکرات هسته‌ای، برخی روزنامه‌های داخلی به‌گونه‌ای خبررسانی کردند که گویی برجام حلال تمام مشکلات است.

صاحب‌خبر -
حرف‌های عجیب مدیرعامل روزنامه شرق؛ باید برجام را بزک می‌کردیم به گزارش خبرنگار  حوزه اخبار داغ   گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ حسین دهباشی، مستندسازی که در سال 92 فیلم انتخاباتی حسن روحانی را ساخته بود در گفت‌وگو با رحمانیان، مدیرعامل روزنامه شرق، مطالبی را مطرح می‌کند که شاید تا به امروز به‌طور واضح و علنی از زبان کسی شنیده نشده باشید. روزنامه شرق در روزهای به‌اصطلاح نتیجه دادن برجام، تمام‌قد به دفاع از آن پرداخت و با تیترهای جنجالی خود سعی کرد افکار عمومی را به این سمت ببرد که تمام مشکلات کشور در عدم توافق با طرفهای مذاکرات هسته‌ای ریشه دارد. 

رحمانیان در صحبت‌هایش به بازی با تیتر اعتراف می‌کند و می‌گوید ناچار بودیم مبالغه‌آمیز حرف بزنیم و چهره برجام را بزک کنیم. بخشی از صحبت‌های او را در ویدئوی زیر مشاهده می‌کنید.




mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6063475/6131231?width=400&height=300"></script></div>
لینک دانلود

انتهای پیام/

نظر شما