شناسهٔ خبر: 18852256 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

عارف لرستانی درگذشت + عکس

عارف لرستانی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون درگذشت تا بهار سینمای ایران خیلی زود رنگ خزان بگیرد. دبیر اولین اولین دوره مسابقه استاد امیر نوری گفت: تا به امروز 77 اثر از 41 برنامه ساز رادیو ایران به این جشنواره رسیده است. احمد مهران‌فر در اینستاگرامش نسبت به تخریب برج باوند در سوادکوه واکنش جالبی نشان داد. پخش اپیزود «بیم و امید» از مجموعه تلویزیونی روزهای بهتر از روز جمعه 31 فروردین آغاز می شود. ملیکا شریفی نیا تولد خواهرش مهرآوه را به طرز جالبی تبریک گفت. شب گذشته برنامه تلویزیونی «خندوانه» میزبان آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بود. امروزه شبکه‌های اجتماعی موبایلی مانند تلگرام، اینستاگرام و... به عنوان دومین منبع خبری شهروندان در قواره رقیب بی‌چون و چرای رسانه‌های داخلی ظاهر شده‌اند. از جمله دلایل عمده‌ای که در ترجیح کاربران ایرانی برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی موبایلی مورد بحث قرار می‌گیرند، می‌توان به سرعت، امنیت و سهولت دسترسی به اینترنت، مسیر جدید برای اطلاع‌رسانی، امکانات جدید ‌بروزرسانی و ربات‌های محبوب اشاره کرد. امیررضا دلاوری از بازیگران فعال در حوزه تلویزیون، سینما و تئاتر است که «پریا»، آخرین مجموعه نمایشی پخش شده‌اش از تلویزیون بود. یادداشت‌های یک زن خانه‌دار، هوش سیاه، عملیات 125، مختارنامه و ما چند نفر او از جمله سریال‌هایی است که دلاوری در آنها به ایفای نقش پرداخته. او این روزها مشغول بازی در اپیزود «چهارگاه» از مجموعه «روزهای بهتر» به کارگردانی بیژن میرباقری برای شبکه یک سیماست. دلاوری از بازیگران و هنرمندان فعال در شبکه‌های مجازی است. با او گپی زدیم تا خود بیشتر از این فضا و حضورش بگوید. امروز اعضای بنیاد علمی و فرهنگی علامه شهید مرتضی مطهری و نمایندگان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف عضو این ستاد با حضور در سازمان صداوسیما با رئیس رسانه ملی دیدار کردند. ایام نوروز بهترین زمان برای استراحت و گذراندن زمان با خانواده است، هنرمندان و چهره های مطرح کشور هم از این قافله عقب نماندند و در تعطیلات عید ترجیح دادند زمانی را در سفر باشند. 30 فروردین، نمایش رادیویی «قلاب» به کارگردانی مینو جبارزاده از رادیو نمایش پخش می شود. مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران گفت: رادیو ایران با برنامه های زنده «به افق آفتاب»، «به رنگ خدا»، «صدا کن مرا«؛ «دورعاشق

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین عارف لرستانی بازیگر جوان و باسابقه سینمای ایران که در مجموعه های طنز شناخته شد شب گذشته به دلیل ایست قلبی در خواب درگذشت.

سپند امیرسلیمانی در این رابطه به جام جم آنلاین گفت: متاسفانه این خبر درست است و همه در شوک هستیم. این خبر را از همسر این بازیگر جویا شدیم که متاسفانه خبر درگذشت این بازیگر صحت دارد.

عارف لرستانی متولد ۱۵ بهمن ۱۳۵۰ در کرمانشاه، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود که با مجموعه جنگ ۷۷ به کارگردانی مهران مدیری پا به عرصه بازیگری گذاشت و پس از آن در چندین مجموعه دیگر از جمله قهوه تلخ با او همکاری کرد.

نظر شما