شناسهٔ خبر: 18574814 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مدیر حج و زیارت گیلان خبر داد:

ثبت نام اولیه حج تمتع از دهه سوم فروردین 96

گروه اجتماعی: فعال گفت: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ 31 تیر سال 85 می‌توانند از دهه سوم فروردین ماه جاری نسبت به انجام مراحل ثبت‌ نام خود برای اعزام به حج تمتع اقدام نمایند.

صاحب‌خبر -

حسن فعال، مدیر حج و زیارت استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به فراهم شدن شرایط تشرف حجاج به حج  تمتع سال 96، اظهار کرد: کلیه دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع تا تاریخ 31 تیر سال 85 می‌توانند از دهه سوم فروردین ماه جاری نسبت به انجام مراحل ثبت‌ نام خود برای اعزام به حج تمتع اقدام نمایند.

وی افزود: از آنجایی که برای سفر به حج تمتع سال جاری داشتن گذرنامه بین المللی با حداقل اعتبار تا تاریخ 5 اسفند 69 ضروری است لذا متقاضیان سفر به حج که فاقد گذرنامه بوده و یا اعتبار گذرنامه آنان کمتر از تاریخ فوق می‌باشد، لازم است در فرصت مناسب نسبت به دریافت گذرنامه جدید بصورت انفرادی اقدام نمایند.

فعال تصریح کرد: کلیه کسانی که قصد واگذاری قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع خود به بستگان درجه یک اعم از پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزند را داشته، می‌بایست قبل از فرارسیدن موعد ثبت ‌نام در کاروان‌ها، به یکی از دفاتر خدمات زیارتی مجاز این سازمان در سطح استان مراجعه و نسبت به ثبت و نهایی کردن این فرآیند در سامانه جامع نقل و انتقال سازمان حج و زیارت اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گیلان خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی درخصوص زمان و نحوه ثبت‌ نام واجدین شرایط اعزام به حج تمتع سال جاری، دهه سوم فروردین ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت به نشانی gilan.haj.ir منتشر خواهد شد.

نظر شما