شناسهٔ خبر: 18561587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت میامی:

واردات بی رویه یکی از عوامل ایجاد بیکاری در جامعه است

میامی - امام جمعه موقت میامی واردات بی رویه را یکی از عوامل ایجاد بیکاری در گشور دانست و گفت: مسئولان باید از واردات کالاهایی که باعث خاموش شدن چرخ تولید کشور می شود، جلوگیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر سایری در اولین نماز جمعه سال ۹۶ میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر به نامگذاری سال ۹۶ توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: مسائل اقتصاد و معیشت مردم همیشه اولویت اصلی است و نامگذاری مجدد سال به شعار اقتصاد مقاومتی نشان از اهمیت موضوع اقتصاد در جامعه محسوب می شود که مسئولان باید به آن عنایت ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه مهمترین نیاز جامعه ایران مسئله اقتصاد است، افزود: همه ما باید اذعان داشته باشیم که نتوانستیم خواسته های رهبر معظم انقلاب اسلامی را در زمینه اقتصاد مقاومتی، به خوبی انجام دهیم و امیدواریم در سال نو در تحقق شعار سال موفق باشیم تا کشور را در مسیر صحیح راه ببریم.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به اینکه دشمن فشار اقتصادی به ملت ایران را اولویت کار خود قرار داده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی همیشه به تولید و اشتغال در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و این یک راهکار مناسب و مهم در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است.

سایری همچنین رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال را راهکار حل مشکلات اقتصادی دانست و افزود: اگر می خواهیم اقتصاد ما رونق گیرد باید به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی عمل کنیم و همانطور که معظم له در بیانات اخیر خود به اهمیت مسئله اقتصاد تاکید ویژه ای داشتند، ما نیز اقتصاد را سرلوحه امور قرار دهیم.

وی در ادامه واردات بی رویه را یکی از عوامل ایجاد بیکاری در جامعه دانست و افزود:مسئولان باید از واردات کالا هایی که باعث خاموش شدن چرخ تولید کشور می شود جلوگیری کنند.

وی افزود:مسئولان بدانند که اصلی ترین کلید تحقق شعار سال ۹۶  عدم واردات کالاهای غیر ضروری است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بوده است.

امام جمعه موقت میامی همچنین با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات در سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در حرم امام رضا(ع)، گفت: مشارکت حداکثری و توجه به قانون در انتخابات مورد تاکید معظم له است و ملت ایران در اردیبهشت ماه حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و بر اساس ملاک ها انتخاب درست و دقیق خواهند داشت.

سایری همچنین توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را کلید حل مشکلات کشور دانست و گفت:اگر تعالی جامعه و حل مشکلات را می خواهیم باید به فرمایشات معظم له عمل کنیم.

نظر شما