شناسهٔ خبر: 18179554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان البرز:

میزبانی از دو شهید گمنام در شهرستان البرز

گروه اجتماعی: فرماندار شهرستان البرز خبر داد: همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) شهرستان البرز میزبان حضور دو شهید گمنام دفاع مقدس می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، رضا عسگری، فرماندار شهرستان البرز، امروز در نشست هماهنگی که به منظور حضور در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام شریفیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان البرز بار دیگر همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر شریفیه می‌شود.
وی ادامه داد: اگر ایران عزیزمان اکنون در تحولات منطقه ای و جهانی حرفی برای گفتن دارد به حرمت خون شهیدان، ایثارگری ایثارگران و صبر خانواده های آنها است.
فرماندار البرز در ادامه با اشاره به داستان‌های اساطیری از جمله شاهنامه فردوسی گفت: علی‌رغم اینکه بخشی از داستان‌های این کتاب کهن افسانه است در گذر زمان این چنین ماندگار شده است و اما ما فرزندانی داریم که با پوشیدن جامه شهادت افسانه‌ها را به واقعیت تبدیل کرده و نام شهید و فلسفه شهادت را ماندگار کرده‌اند.
وی بیان کرد: حفظ و پایبندی به سیره شهداء انسان را از لغزش مصون نگه داشته و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه عمومی است.
فرماندار البرز همچنین از برگزاری مراسم تشییع شهداء گمنام شریفیه روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهداء گرانقدر نیز روز پنج شنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) ساعت ۱۴:۳۰ در مزار شهداء گمنام شریفیه به خاک سپرده می‌شود.
وی در پایان از عموم مردم شهرستان البرز دعوت کرد به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های شهیدان و گرامی‌داشت یاد آنها در این مراسم حضور یابند.
منبع: روابط عمومی استانداری قزوین

نظر شما