شناسهٔ خبر: 18169447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شهرستان البرز:

شهرستان البرز میزبان دو شهید گمنام می شود

قزوین- فرماندار شهرستان البرز گفت: شهرستان البرز همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) میزبان حضور دو شهید گمنام دفاع مقدس می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری صبح دوشنبه در نشست هماهنگی که بمنظور حضور در مراسم بزرگداشت شهدای گمنام شریفیه برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان البرز بار دیگر همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس در شهر شریفیه می شود.

وی ادامه داد: اگر ایران عزیزمان اکنون در تحولات منطقه ای و جهانی حرفی برای گفتن دارد به حرمت خون شهیدان، ایثارگری ایثارگران و صبر خانواده های آنهاست.

فرماندار البرز در ادامه با اشاره به داستانهای اساطیری از جمله  شاهنامه فردوسی گفت: علی رغم اینکه بخشی از داستانهای این کتاب کهن افسانه است در گذر زمان این چنین ماندگار شده است و اما ما فرزندانی داریم که با پوشیدن جامه شهادت افسانه ها را به واقعیت تبدیل کرده و نام شهید و فلسفه شهادت را ماندگار کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: حفظ و پایبندی به سیره شهداء انسان را از لغزش مصون نگه داشته و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه عمومی است.

فرماندار البرز همچنین  از برگزاری مراسم تشییع شهداء گمنام شریفیه روز چهارشنبه ۱۱ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ خبر داد و گفت: پیکر مطهر این شهداء گرانقدر نیز روز پنج شنبه ۱۲ اسفندماه همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)   ساعت ۱۴:۳۰ در مزار شهداء گمنام شریفیه به خاک سپرده می شود.

وی در پایان از عموم مردم شهرستان البرز دعوت کرد بمنظور تجدید بیعت با آرمانهای شهیدان و گرامیداشت یاد آنها در این مراسم حضور یابند.

نظر شما