شناسهٔ خبر: 18177421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در راستای قرارگرفتن در جریان پرداخت تسهیلات بانکی؛

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور از شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور از واحدهای تولیدی و صنعتی دریافت کننده تسهیلات بانکی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی اشرف افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در راستای قرارگرفتن در جریان پرداخت تسهیلات بانکی ضمن حضور در واحدهای تولیدی و صنعتی دریافت کننده تسهیلات بانکی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین از بانک این شهرک نیز بازدید کرد.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه این بازدید اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 160میلیارد ریال به 16واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان از طریق بانک صنعت و معدن پرداخت شده است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح رونق در شهرک صنعتی کاسپین گفت: 548میلیارد ریال تسهیلات به 38واحد تولیدی و طرح صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین پرداخت شده که تعدادی از این واحدها مدتی راکد یا نیمه فعال بوده اند که با دریافت تسهیلات رونق تولید و همچنین حمایت ویژه دولت به چرخه تولید بازگشته اند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور در ادامه به همراه اعضای هیات مدیره بانک، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی و علی پرزحمت رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از خط تولید شرکت بهشت کویر آریانا اولین تولیدکننده لوله ها و اتصالات کامپوزیتی از نوع رزین اپوکسی تقویت شده با الیاف شیشه در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.

این واحد تولیدی تا پایان اسفندماه سالجاری به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

نظر شما