شناسهٔ خبر: 17577792 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

دلیل آتش گرفتن نوت ۷ مشخص شد

شرکت سامسونگ پس از ماه ها تحقیقات در مورد دلیل آتش گرفتن گوشی های نوت ۷ این شرکت، اعلام کرد که باتری های معیوب عرضه شده از سوی دو شرکت تولید کننده باطری، دلیل این مشکل بوده است. ال جی رسماً و بنا به ادعای خود از اولین صفحه نمایش 88 اینچی 8K رونمایی خواهد کرد. رونوشت گرفتن از صدا و اصوات افراد اطرافمان در زمانی که به سرعت احتیاج به نوشتن صحبت های آن ها داریم یکی از مشکلاتی است که هر از گاهی با آن مواجه می شویم. مخصوصا اگر وکیل یا روزنامه نگار باشید. دو تراشه قدرتمند مدیاتک هلیو پی 70 و هلیو پی 40 در سال جدید میلادی در اختیار سازندگان قرار می‌گیرند. این چیپ‌ها با پردازنده هشت هسته‌ای تولید خواهند شد. چندی پیش گوشی جدید لنوو با نام K320t در وبسایت TENAA رویت شد و برخی مشخصات آن فاش شدند. امروز این کمپانی به طور رسمی گوشی جدید خود را معرفی و عرضه کرد. از جمله مشخصات میان رده جدید لنوو می‌توان به صفحه نمایش 5.7 اینچی و دوربین دوگانه اشاره کرد. سامسونگ در بیانه‌ای رسمی، از بررسی مشکل باتری گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و عدم شارژ آن خبر داد. اما آیا راهی برای حل این مشکل وجود دارد؟ شنید‌ه‌ها حاکی از این است که سونی قصد دارد همه‌ی تلفن‌های‌همراه سال آینده‌ خود را دوباره طراحی کند. این مطلب که هنوز تایید نشده ممکن است متوجه همه‌ مدل های آینده این شرکت ژاپنی نباشد اما حداقل باید انتظار این را داشت که طراحی پرچمداران سونی تغییر کند. یکی از این مدل‌ها مشخصاً Xperia XZ Premium 2 خواهد بود که اخیراً رندر‌هایی از آن در اینترنت فاش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تسنیم، شرکت سامسونگ روز دوشنبه اعلام کرد که عرضه گوشی جدید گلکسی اس 8 این شرکت ممکن است به دلیل ارتقاء ایمنی این محصول به تاخیر بیافتد. این تاخیر احتمالی پس از آن اعلام شده که تحقیقاتی در مورد دلیل آتش گرفتن گوشی های نوت 7 این شرکت انجام گرفته است.
شرکت سامسونگ پس از ماه ها تحقیقات در مورد دلیل آتش گرفتن گوشی های نوت 7 این شرکت، اعلام کرد که باتری های معیوب عرضه شده از سوی دو شرکت تولید کننده باطری، دلیل این مشکل بوده است. آتش گرفتن گوشی های نوت 7 سامسونگ، 5.3 میلیارد دلار از سوددهی این شرکت کاسته است.
کوه دونگ جین، رئیس بخش گوشی های تلفن همراه سامسونگ گفت، تولید کنندگان توجیه شده اند تا از تکرار این آتش گرفتن ها جلوگیری شود، و سرمایه گذاران قصد دارند گوشی گلکسی ای 8 شرکت که سری جدید گوشی های سامسونگ پس از نوت 7 است، در طی امسال به بازار عرضه شوند.
کوه به خبرنگاران گفت: «درس هایی که از این حادثه گرفتیم، تاثیری عمیقی بر فرهنگ و فرآیند کار ما گذاشته است... شرکت سامسونگ الکترونیکس به سختی کار خواهد کرد تا مجدد اعتماد مصرف کنندگان را جلب کند.»
اما کوه گفت که گلکسی اس 8 در نمایشگاه تجاری کنگره موبایل جهان در بارسلونای اسپانیا که روز 27 فوریه آغاز به کار می کند، رونمایی نخواهد شد. محصولات جدید شرکت سامسونگ معمولا به صورت سنتی در این نمایشگاه برای اولین بار عرضه می شود. وی دقیقا نگفت که شرکت قصد دارد دقیقا چه زمانی محصول جدید خود را به بازار عرضه کند.

نظر شما