شناسهٔ خبر: 17569449 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فروش حضوری بلیت جشنواره فجر فردا در پردیس ملت آغاز می شود

تهران - ایرنا - ستاد برگزاری سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد: پردیس سینمایی ملت فردا(سه شنبه) پذیرای آن دسته از مخاطبان جشنواره خواهد بود که در سایت پیش ‌فروش اینترنتی بلیت‌های جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از جشنواره فیلم فجر، این دسته از مخاطبان سینما می‌توانند فردا با به همراه داشتن کارت ملی و در ساعت قید شده در پیامک ارسالی به آنها، در پردیس ملت حاضر باشند.
همچنین ستاد برگزاری جشنواره از سایر علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره فیلم فجر که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و پیامکی هم دریافت نکرده‌اند، می‌خواهد تا از حضور در پردیس ملت خودداری کنند.
بنا بر این گزارش، طی دو روز پیش فروش بلیت‏های جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از 15 هزار نفر موفق به ثبت نام شدند و با تمهیدات درنظر گرفته شده بر اساس اولویت زمان ثبت‏ نام، به صورت گروهی از طریق پیامک به این افراد اطلاع‏‌رسانی خواهد شد تا از فردا تا پنجشنبه هفتم بهمن‏ ماه با حضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‏‌های مورد نظر خود را تهیه کنند.
با توجه به شرایط پیش آمده و با تأکید دبیر جشنواره فیلم فجر، قرار است امسال ظرفیت فروش بلیت‌‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای مردمی افزایش ‌یابد و بخش عمده‌ای از ظرفیت فروش بلیت سالن‌های جشنواره، در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.
علی‌رغم اینکه قرار بود بلیت‌های مردمی جشنواره فیلم فجر به صورت اینترنتی فروخته شود اما این سامانه به دلیل ازدحام بیش از انتظار مخاطبان از اوایل روز جمعه یکم بهمن ماه و ساعتِ مقرر دچار مشکل فنی و کندی روند خرید شد.
بنابراین دبیر جشـنواره فیلم فجر ضمن عذرخواهی اعلام کرد، مردم طی روزهای 5 تا 7 بهمن‏ ماه با حضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‏های مورد نظر خود را تهیه کند. سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر از 10 تا 21 بهمن ماه در تهران و 30 استان کشور همزمان برگزار می شود.
فراهنگ ** 9246 ** 1071 ** خبرنگار: علیرضا مرادی ** انتشار دهنده: امید غیاثوند

انتهای پیام /*

نظر شما