شناسهٔ خبر: 17553312 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

لغو پیش فروش اینترنتی و عذرخواهی دبیر

پیش‌فروش اینترنتی جشنواره فیلم فجر که از صبح روز جمعه اول بهمن آغاز شد و در همان ابتدای راه به دلیل کندی سیستم و بالا نیامدن سایت، بسیاری از کاربران را به دردسر انداخت و خیلی‌ها نتوانستند بلیت‌های موردنظر خود را پیش‌خرید کنند، روز گذشته لغو شد. قرار بود این پیش فروش اینترنتی تا دوشنبه ادامه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم، در پی این اتفاق، دبیر جشنواره فیلم فجر از مشکلات ایجاد شده برای پیش‌فروش بلیت عذرخواهی و اعلام کرد که خرید بلیت‏‌های جشنواره برای ثبت‌نام‌کنندگان در سامانه پیش‌فروش، به صورت حضوری در پردیس سینمایی ملت انجام خواهد شد.

محمد حیدری در این خصوص در سایت جشنواره فیلم فجر نوشت: متاسفانه باوجود پیش‌بینی‌های قبلی برای ایجاد سامانه جدیدِ خرید اینترنتی بلیت، این سامانه به دلیل ازدحام بیش از انتظار مخاطبان از اوایل ساعتِ مقرر دچار مشکل فنی و کندی روند خرید شد. به عنوان دبیر جشنواره، مسئولیت این اتفاق را برعهده می‌گیرم و مراتب عذرخواهی خود را از سینما دوستان گرامی بابت اتلاف وقت و همچنین ناراحتی‌های ایجاد شده در پی این موضوع اعلام می‌دارم.

اعلام می‌شود طی دو روز پیش‌فروش بلیت‏های جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از 15 هزار نفر موفق به ثبت‌نام شدند و با تمهیدات در نظر گرفته شده بر اساس اولویت زمان ثبت‌ نام، به صورت گروهی از طریـق پیامک به این افراد اطلاع‏‌رسانی خواهد شد تا طی روزهای 5 تا 7 بهمن‏ ماه باحضور در پردیس سینمایی ملت بلیت‏‌های مورد نظر خود را تهیه نمایند.

با توجه به شرایط پیش آمده، ظرفیت فروش بلیت‌های مردمی افزایش یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. بدیهی است افرادی هم که طی این دو روز از طریق سامانه پیش‌ فروش موفق به تهیه بلیت شده‏‌اند، بلیت‌های خریداری شده به آدرس آنها ارسال خواهد شد.

نظر شما