شناسهٔ خبر: 17565945 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

پلیس آگاهی پیگیر روند شناسایی مفقودان

خبرگزاری شبستان: عدم وجود دود در ریه اجساد مکشوفه شب گذشته نشان از فوت آنها در لحظات ابتدایی حادثه دارد، گفت: پلیس آگاهی روند شناسایی مفقودان را پیگیری می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی استان تهران با اعلام اینکه اجساد کشف شده که شب گذشته از بخش تاسیسات ساختمان پلاسکو کشف شده اند نشانه های فساد پیشرفته جسدی داشتند، گفت: مشخص است که بر اثر تروما یا همان ضربات شدید ناشی از ریزش آوار در دقایق اول فوت شده اند.

 

قاضی شهریاری در نشست خبری حادثه پلاسکو با رد همه شایعات مبنی بر  اینکه اجساد کشف شده در روزهای پس از وقوع حادثه زنده بوده اند، تصریح کرد: تمامی این شایعات کذب هستند و تکدیب می کنیم. در ریه اجساد پیدا شده هیچ دودی کشف نشد که نشان می دهد در همان دقایق اول بر اثر ریزش اوار فوت شده اند.


وی ادامه داد: از دقایق اولی که اجساد کشف شدند در صحنه حضور داشتم و علائم فساد پیشرفته اجساد حاکی از ان بود که این شهروندان همان دقایق اول در روز پنجشنبه فوت کردند.


شهریاری از مردم و کسبه خواست برای مراجعه و دریافت اسناد و مدارک شان خونسردی شان را حفط کنند و گفت: تمامی اسناد و مدارک و گاوصندوق ها به پارکینگ ضلع شرقی پاساژ منتقل می شوند که پس از احراز مدارک به کسبه تحویل داده می شوند.


سرپرست دادسرای جنایی استان تهران با اشاره به اینکه بانک دی ان ای نیز تشکیل شده است خاطر نشان کرد: پلیس اگاهی در حال پیگیری روند شناسایی فقدانی ها است. 

نظر شما