شناسهٔ خبر: 17562805 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرماندار مینودشت:

بیمارستان شهرستان مینودشت تجهیز می‌شود

R41471/P1336/S6/CT11 / R41471/P1336/S6,70/CT11

فرماندار شهرستان مینودشت گفت: بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) شهرستان مینودشت از ۹۶ تختخواب به ۱۵۵ تختخواب ارتقاء یافته و به‌زودی به آمبولانس و دستگاه سی‌تی‌اسکن مجهز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مینودشت، اسرافیل وزیری ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) این شهرستان با همه مشکلات افتتاح و در حال خدمات‌رسانی به مردم مینودشت و شهرهای اطراف است.

اظهار داشت: در حال حاضر 25 متخصص رشته‌های مختلف پزشکی در این بیمارستان مشغول فعالیت هستند و این بیمارستان از 96 تختخواب به 155 تختخواب ارتقاء یافته و پیگیر هستیم تا آمبولانس و دستگاه سی تی اسکن هر چند به صورت موقت اضافه کنیم تا در آینده نزدیک به صورت دائمی انجام شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به حادثه پلاسکو باید فضاسازی ایمنی در سطح شهرستان ارتقاء یابد و در سال گذشته توانستیم ماشین آتش‌نشانی با اعتبار 450 میلیون تومان که 230 میلیون سهم شهرداری این شهرستان و بقیه سهم دولت را خریداری کنیم.

وزیری اظهار کرد: باتوجه به فرارسیدن ایام الله دهه فجر، مدیران عملکرد دستگاه‌های خود را اطلاع‌رسانی کرده و یک جمع‌بندی نسبت به خدمات ارائه شده نسبت به قبل انقلاب داشته باشند.

وی افزود: آنچه دشمن را مات و مبهوت کرده، قدرشناسی مردم نسبت به مسئولین و خادمان خود و حضور به موقع مردم در صحنه است که این مسائل در مراسم درگذشت آیت الله رفسنجانی و حادثه پلاسکو به خوبی دیده شد.

فرماندار شهرستان مینودشت درباره یادمان شهدای گمنام اظهار داشت: در آستانه سالروز ورود شهدای گمنام این شهرستان هستیم و با وجود تلاش‌ها و زحمات هیئت امنا و امام جمعه، زمینی که قرار بود به نام شهدای گمنام سند زده شود متاسفانه انجام نشده و ما یقین داریم با برگزاری برنامه اجلاسیه این امکان فراهم شود تا بتوانیم یادمانی در خور شان این شهدا داشته باشیم.

وزیری گفت: با وجود صحبت‌های گفته شده ما در برجام و پسابرجام تلاش‌های زیادی انجام دادیم و نمایندگان ریاست جمهوری آمریکا اظهار داشتند که تنها خطری که آنان را  تهدید می‌کند ایران است و به هر شکلی می‌خواهند از درون خلاء ایجاد کرده و ما را ساقط کنند زیرا می‌دانند مدیریت کشورهای اسلامی و جهان اسلام با نظام جمهوری اسلامی و ایران است.

فرماندار شهرستان مینودشت درباره برگزاری انتخابات تصریح کرد: 2 انتخابات مهم و حساس را در پیش داریم و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید همه تلاش و سعی خود را در جهت مشارکت حداکثری مردم داشته باشند اما از دخالت و استفاده از امکانات برای شخص خاص بپرهیزند، هدف دشمن کمرنگ کردن مشارکت مردم است و ما باید این اصل را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما