شناسهٔ خبر: 17561228 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سرپرست دادسرای جنایی در گفت‌وگو با میزان خبر داد

تمام اجساد پیدا شده در پلاسکو،‌ همان روز ریزش آوار فوت کرده‌اند

خبرگزاری میزان- قاضی شهریاری ضمن تکذیب حاشیه‌های مطرح شده در رابطه با زمان فوت جانباختگان حادثه پلاسکو، گفت: تمام اجساد به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد زمان مرگ این افراد همان زمان بعد از ریزش آوار بوده است.

صاحب‌خبر -
قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان با بیان اینکه تمام اجساد پیدا شده در پلاسکو،‌ همان روز ریزش آوار فوت کرده‌اند، گفت: شب گذشته بعد از آنکه سه جسد جدید کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد، نماینده دادستان در محل پزشکی قانونی حاضر شد و در حال حاضر کلاً 6 جسد در پزشکی قانونی در سالن تشریح وجود دارد.

وی با اشاره به این مطلب که بررسی و معاینه اجساد حکایت از آن داشت تمام اجساد دچار فساد نعشی شده، تصریح کرد:  تمام اجساد به دلیل گذشت زمان متلاشی شده‌اند و این موضوع نشان می‌دهد زمان مرگ این افراد همان زمان بعد از ریزش آوار بوده است.

سرپرست دادسرای جنایی ضمن تکذیب حاشیه‌های مطرح شده در این زمینه اظهار کرد: اینکه برخی شایعه می‌کنند که این افراد تا چند روز بعد از حادثه زنده بوده‌اند بر اساس آزمایش‌ها موضوعی کذب است و زمان فوت این افراد همان زمان بعد از ریزش آوار در روز پنج‌شنبه بوده است.


انتهای پیام/

نظر شما