شناسهٔ خبر: 17537346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان‌جنوبی:

مهلت ثبت نام جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان جنوبی تمدید شد

بیرجند - دبیر دومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان‌جنوبی از تمدید مهلت ثبت نام در این جشنواره خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کسرایی نیا صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به همزمانی بخشی از زمان ثبت نام جشنواره با امتحانات دی ماه و درخواست های زیاد جوانان برای شرکت در دومین جشنواره رسانه های دیجیتال خراسان جنوبی مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تمدید شد.

وی، ۲۵ بهمن ماه را آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره عنوان کرد و گفت: وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی، هنرهای دیجیتال، بازی و سرگرمی‌های دیجیتال، نرم افزارهای چندرسانه‌ای و تولیدات متنی و خبری از جمله بخش‌های این جشنواره است.

دبیر دومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را در قالب‌های بازی اندروید، نرم افزار یادداشت، نشریات الکترونیک و گفتگو، ویدئو، پادکست، انیمشین، صفحات اینستاگرام، وب سایت، وبلاگ، کانال ها و گروه‌های تلگرامی، آثار گرافیکی اینفوگرافیک و سناریوی بازی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

کسرایی نیا همچنین به موضوعات جشنواره اشاره کرد و گفت: جوان و فضای مجازی، قرآن و عترت، تحکیم خانواده و سبک زندگی، نفوذ و استکبارستیزی و اقتصاد مقاومتی از جمله این موضوعات است.

وی با بیان اینکه شعار این دوره از جشنواره را «رسانه انقلابی، انقلاب رسانه‌ای» است، عنوان داشت: علاقه مندان می‌توانند شعار جشنواره را در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام به اشتراک گذاشته و هدیه دریافت کنند.

دبیردومین جشنواره رسانه‌های دیجیتال خراسان‌جنوبی با اشاره به جوایز این دوره از جشنواره، بیان داشت: جوایز نفر اول یک دستگاه تبلت، تندیس جشنواره و لوح تقدیر، نفر دوم تلفن همراه، تندیس جشنواره و لوح تقدیر و نفر سوم هدیه نقدی، تندیس جشنواره و لوح تقدیر خواهد بود.

کسرایی نیا، خط اینترنت پرسرعت، سفرهای زیارتی، بن تبلیغ رایگان در روزنامه امروز خراسان‌جنوبی را از دیگر جوایز این دور از جشنواره عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای ثبت نام در جشنواره می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.seraj.ir/sk مراجعه کنند، ادامه داد: همچنین تلفن های ۳۲۲۲۹۰۴۷ و ۳۲۲۲۰۵۰۷ آماده پاسخگویی به هم استانی ها است.

نظر شما