شناسهٔ خبر: 17420570 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در اردوی تیم ملی جوانان شرایط سخت تر است

وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم تیم تهران گفت: شرایط سختی در اردوی تیم ملی جوانان پیش رو دارم و باید رکوردهای بهتری ثبت کنم.

صاحب‌خبر -
در اردوی تیم ملی جوانان شرایط سخت تر استحسین سلطانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: از آنجائیکه هنور نوجوان هستم امکان حضور در رقابت های قهرمان کشوری جوانان را در البرز نداشتم ولی از قهرمانی تیم تهران در این رقابت ها بسیار خوشحال شدم. تیم تهران عملکرد بسیار خوبی در این رقابت ها داشت و توانست با اقتدار هرچه تمامتر در مصاف با رقبا پیش رود و به عنوان قهرمانی دست یابد.

وی درباره اردوی تیم ملی نوجوانان گفت: هم اکنون برخواه سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان است و بطور همزمان هدایت این تیم را بر عهده دارد. برخواه مربی توانمندی است و برای تیم نوجوانان زحمات زیادی کشید بطوریکه 4 نفر از ونه برداران در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شدند و در رتبه دوم قرار گرفتند.

وزنه بردار دسته 69 کیلوگرم افزود: نفرات حاضر در تیم ملی نوجوانان نه تنها سابقه حضور در تورنمنت های بین المللی را نداشتند بلکه تجربه حضور در تیم ملی را هم را در کارنامه نداشتند و شانس نتیجه گرفتن این تیم بسیار کم بود. ولی با زحمات اعضای کادر فنی این تیم به عنوان نایب قهرمانی جهان و قهرمانی در آسیا دست یافت.

سلطانی گفت: از آنجائیکه بزودی از سطح نوجوانان وارد جوانان می شوم کار بسیار سختی پیش رو دارم. زیرا سطح جوانان بالاتر از نوجوانان است و برای کسب موفقیت باید بیشتر تلاش و رکوردهای بهتری ثبت کنم. اردوی تیم ملی جوانان بزودی آغاز می شود تا وزنه برداران خود را برای مسابقات جهانی جوانان که خرداد 96 در توکیو برگزار می شود آماده کنند. 

وی افزود: از آنجائیکه انوشیروانی سرمربی تیم ملی بزرگسالان اهمیت بسزایی برای تیم های پایه و استعدادیابی قائل است فرصت حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان را یافتم که تجربه بسیار خوبی بود. دز آن اردو من به همراه علی داوودی حضور داشتیم که فرصتی بسیار خوب و استثنایی محسوب می شد.

سلطانی گفت: در اردوی تیم ملی بزرگسالان همه چیز از جمله سطح تمرینات و شیوه برخورد مربیان همه متفاوت است. در اردوی تیم ملی بزرگسالان می توان از تجربیات ملی پوشان بزرگسال استفاده کرد و این اتفاق بسیار خوب و منحصر به فردی است که فدراسیون برای وزنه برداران حاضر در رده سنی پایه فراهم کرده است. امیدوارم که روزی بتوانم موفق به حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان شوم.





نظر شما