شناسهٔ خبر: 17428669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیگیر سوءاستفاده از بهداد سلیمی هستیم

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: امور حقوقی فدراسیون پیگیر سوء استفاده از بهداد سلیمی خواهد بود.

صاحب‌خبر -
پیگیر سوءاستفاده از بهداد هستیمغلامرضا سیاهپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: در پی سوء استفاده یک رسانه آلمانی از عکس بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی، فدراسییون روز گذشته نامه اعتراض خود را به کمیته ملی المپیک ارسال کرد تا این موضوع را از طریق کمیته بین المللی المپیک پیگیری کند.

وی گفت: فدراسیون وزنه برداری برای رسیدگی به این شکایت تا حصول نتیجه مسیر قانونی را طی خواهد کرد و امور حقوقی فدراسیون پیگیر ماجرای سوء استفاده از بهداد سلیمی خواهد بود. 

دبیر فدراسیون وزنه برداری افزود: بی شک بهداد سلیمی قهرمان بزرگی است که باعث سرافرازی کشورش در برهه های مختلف شده است و برای هر ایرانی جای تاسف و ناراحتی دارد که از وی سوء استفاده شود. بطور حتم کمیته ملی المپیک با حساسیت خاص این مسئله را پیگیری خواهد کرد.

وی درباره مجازات کسانیکه از عکس بهداد سلیمی سوء استفاده کرده اند گفت: درباره مجازات افرادی که چنین سوء استفاده ای کرده اند در شرایط فعلی نمی توان اظهار نظر کرد. زیرا بعد از تشخیص و شناسایی جرم از سوی مراجع ذی صلاح بین المللی مجازات افرادی که چنین برخورد ناشایستی در قبال قهرمان تیم ملی وزنه برداری ایران داشته اند مشخص خواهد شد ولی تا آن زمان فدراسیون با جدیت این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

 به تازگی یک رسانه آلمانی  برای تبلیغ مواد مخدر عکسی از بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی وزنه برداری ایران منتشر کرد که با واکنش شدید این وزنه بردار و مسئولان فدراسیون مواجه شد.



نظر شما