شناسهٔ خبر: 17388002 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر سابق جامعه الزهرا(س):

۵۲ هزار طلبه خواهر از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شده‌اند

قم - مدیر سابق جامعه الزهرا(س) گفت: تاکنون ۵۲ هزار طلبه خواهر ایرانی و خارجی از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد هاشمیان در مراسم تودیع و معارفه مدیر جامعه الزهرا(س) که ظهر پنج‌شنبه در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: جامعه الزهرا(س) از جمله مراکزی است که می‌تواند در جامعه تأثیرگذار باشد.

وی در ادامه بیان کرد: فارغ التحصیلان جامعه الزهرا(س) می‌توانند در مدارس، دانشگاه‌ها و محیط‌هایی که بانوان حضور دارند حضور جدی داشته باشند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۰ هزار نفر ساعت زمان برای طلاب جامعه الزهرا(س) صرف می‌شود، ابراز کرد: برای هر ترم هم ساعات بسیاری وقت برای آموزش صرف می‌شود.

سیاست ما از نوع سیاست زدگی نیست

در ادامه مراسم، مدیر جدید جامعه الزهرا(س) هم طی سخنانی گفت: مخاطبان جامعه الزهرا(س) افرادی فرهیخته هستند و به همین دلیل دچار سیاست زدگی نمی‌شوند هر چند که سیاست ما عین دیانت ما است و دیانت ما عین سیاست اما سیاست ما از نوع سیاست زدگی نیست.

حجت الاسلام سید محمود مدنی با تأکید بر اینکه افقی بلندی پیش روی ما است، ابراز داشت: فتح قله‌ای که در پیش داریم کار سختی است و باید تمام توانمان را به کار بگیریم.

وی ادامه داد: طلابی که در این نهاد تحصیل می‌کنند باید در تمامی سطوح حوزه و در تمامی نهادها در بخش‌هایی که مربوط به خواهران است احساس مسئولیت کنند.

نظر شما