شناسهٔ خبر: 17385634 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

70 درصد مصوبه های شوراهای آموزش و پرورش قزوین اجرا شده است

قزوین - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرایی شدن 70 درصد از مصوبه های شوراهای آموزش و پرورش این استان در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین، سالار قاسمی افزود: شورای آموزش و پرورش استان امسال با برگزاری 6 نشست، 46 مصوبه داشت که تاکنون 70 درصد آنها اجرایی و مابقی نیز در حال پیگیری و اقدام است.
وی همچنین تعداد نشست های شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان را 45 مورد و جلسه های 7 منطقه آموزشی استان قزوین را نیز 47 مورد اعلام کرد.
قاسمی با اشاره به فرارسیدن هفته شوراهای آموزش و پرورش، این هفته را فرصتی مناسب برای تبیین موضوع مشارکت و اهمیت این شوراها برای حل مشکلات و ارتقای سطح کیفی آموزش و پرورش دانست.
وی، شوراهای آموزش و پرورش را در تحقق اقتصاد مقاومتی تعیین کننده دانست و ادامه داد: انتظار می رود با مساعدت و همکاری تمام مسئولان و نیز شوراهای آموزش و پرورش استان و شهرستان ها بتوانیم در پیشبرد اهداف و برنامه های حوزه تعلیم و تربیت گام های موثری برداریم.
قاسمی اضافه کرد: در این رابطه همچنین انتظار داریم دبیران شوراهای آموزش و پرورش استان با هماهنگی مسئولان مربوط ترتیبی اتخاذ کنند تا ضمن اهمیت دادن به این موضوع و تمهید مقدمات لازم، نسبت به برگزاری هرچه با شکوه تر این هفته دستاوردهای شوراهای آموزش و پرورش را به اطلاع مردم برسانند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین برگزاری نشست دی ماه شورای آموزش و پرورش شهرستان و منطقه، تبیین قانون شوراها و راهکارهای توسعه مشارکت های مردمی، ارائه دستاوردهای مهم شوراها، اختصاص بخشی از خطبه های نماز جمعه به گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش و قدردانی از خدمات دستگاه های دولتی و سایر نهادهایی که بیشترین همکاری با شوراهای آموزش و پرورش را داشته اند را از جمله برنامه های این هفته اعلام کرد.
24 تا 30 دی ماه به عنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نام گذاری شده است.
7388/8054* خبرنگار: پریسا نوروزی** انتشار دهنده: رضا اسدی

انتهای پیام /*

نظر شما