شناسهٔ خبر: 17384900 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با ۱۳ اجرا در ۶ سالن در تهران/

سی ودومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر فردا رسما آغاز بکار می کند

خبرگزاری شبستان:سی ودومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر رسما از فردا با ۱۳ اجرا در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، برج میلاد، تالارهای وحدت، سالن رودکی، برج آزادی و فرهنگسرای نیاوران آغاز بکار می کند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، سی ودومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر رسما از فردا جمعه 24 بهمن آغاز بکار می کند.

 

در سی ودومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر 4 گروه بانوان،8 گروه تلفیقی، 6 گروه کلاسیک ایرانی ، 10 گروه نواحی،10 گروه دستگاهی، 12 گروه بین‌الملل،  13 گروه ارکسترال و کلاسیک غربی و 15 گروه پاپ و راک به صحنه خواهند رفت.

 

 

 

 در نخستین روز سی ودومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر گروه های بخش مختلف این رویداد هنری در  برج میلاد، برج آزادی، تالارهای وحدت، سالن رودکی، فرهنگسرای نیاوران و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صحنه خواهند رفت.

 

در این روز ارکستر پارس به سرپرستی ناصر نظر ساعت 18:30  و گروه هلندی رامبراند تریو (Trio Rembrandt) و حسام اینانلو در ساعت 21:30 در تالار وحدت به اجرا می روند.

در تالار رودکی شهید پرویز خان از هند در ساعت 14:30، گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو در ساعت 18:30 و گروه کُر فلوت تهران به سرپرستی فیروزه نوایی در ساعت 21:30 به اجرا خواهند رفت.

 

همچنین در نخستین روز از سی ودومین  جشنواره موسیقی فجر گروه کاکوبند در ساعت 18:30و کاوه آفاق در ساعت 21:30  در سالن برج آزادی به اجرا خواهند رفت.

 

 

فرهنگسرای نیاوران نیز در نخستین روز از سی ودومین  جشنواره موسیقی فجر میزبان گروه آوای موج به سرپرستی محسن آقایی از بوشهر و گروه «با قدسیان» به سرپرستی  پیام عزیزی به ترتیب در ساعت های 18:30 و 21:30 است.

 

اولین برنامه فرهنگسرای نیاوران در این روز ساعت 18:30 با اجرای گروه آوای موج از بوشهر آغاز می‌شود. موسیقی جنوب با وجود زیبایی‌ها و توانایی‌هایش همچنان ناشناخته باقی‌مانده است.

 

 

در همین روز در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی رضا صادقی ،خواننده پاپ در ساعت 18:30  و سیامک عباسی  در ساعت 21:30  به اجرا می روند.

 

در نخستین روز از سی ودومین  جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد پرواز همای  در ساعت 18:30 و ژیوان گاسپاریان نیز ساعت 21:30 به صحنه می‌روند .

 

سی ودومین دوره جشنواره بین المللی موسیقی فجر  روزهای 24 تا 30 بهمن در تهران برگزار می شود.

 

نظر شما