شناسهٔ خبر: 17157989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پیام 9 دی حمایت ملت ایران از ولایت فقیه است

همدان - ایرنا - سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با صدور بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه اعلام کرد: پیام حماسه نهم دی ماه این است که ملت ایران همیشه در مدار ولایت و پشتیبانی از ولی فقیه خواهند ماند.

صاحب‌خبر -

در این بیاینه که یک نسخه از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد آمده است: نهم دی ماه روزی سرنوشت ساز و به یاد ماندنی است که بار دیگر غیرت ملت شریف و بصیر ایران خروشان گشت و همچنین یادمان حماسه‌ای بزرگ از افتخارات ملت فهیم ایران اسلامی است که دشمنان فتنه گر را رسوا و برگ زرین دیگری بر دوام و اقتدار نظام اسلامی اضافه کرد.
این بیانیه می‌افزاید: بالاترین پیام حماسه نهم دی آن است که ملت ایران ثابت کردند که همیشه در مدار ولایت و پشتیبانی از ولی فقیه خواهند ماند و همه نقشه ها و فتنه های شیطانی دشمنان خارجی و معاندان داخلی را در هم خواهند شکست تا زمینه ساز حکومت جهانی مهدوی باشد.
همچنین در این بیانیه آمده است: سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بزرگداشت نهم دی ماه بهره گیری از آموزه های سترگ این روز را برای همگان ضروری می داند زیرا که تاریخ همواره در حال تکرار است و کج فهمی‌های برخی از خواص باعث انحراف از مسیر نظام اسلامی و خط و مشی معمار کبیر انفلاب خواهد شد.
در این بیانیه پاسداران استان همدان بار دیگر تبعیت خالصانه خود را از مقام عظمای ولایت اعلام کرده و معتقد هستند برای استمرار موفقیت، دوام و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی راهی جز ولایتمداری و ولایت پذیری نخواهد بود که وعده خداوند هم بر این است که «الا و ان حزب الله هم الغالبون».
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

انتهای پیام /*

نظر شما