شناسهٔ خبر: 17089709 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برومندی در گفت وگو با ایرنا:

تاکنون شکایتی از کریمی قدوسی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع نشده است/بررسی موضوع محمود صادقی در جلسه این هفته

تهران-ایرنا-عضو هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون شکایتی از جواد کریمی قدوسی درباره اقدام وی در راستای انتشار سخنان محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس ، به این هیات ارجاع نشده است.

صاحب‌خبر -

محمد مهدی برومندی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا افزود: تا این لحظه هیچ شکایتی از جواد کریمی قدوسی به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس ارجاع نشده است.
وی با اشاره به این که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس چهارشنبه هفته جاری جلسه دارد بیان کرد که محمود صادقی در جلسه روز چهارشنبه توضیحاتی را در مورد پرونده هایش به نمایندگان ارائه می کند.
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که چندین پرونده مربوط به محمود صادقی در این هیات مطرح بوده است گفت: پرونده مربوط به بورسیه ها که هفت شاکی داشت به دستگاه قضایی ارجاع شد، پرونده مربوط به شکایت ساداتی نژاد نماینده کاشان به دستگاه قضایی ارجاع شد، چند پرونده مربوط به مراجعه به منزل ایشان و شعری که در توئیترش منتشر کرده بود مختومه شد.
وی افزود: شکایات هایی که قوه قضاییه از محمود صادقی داشت در برخی موارد در خصوص اظهاراتی مثل نوع الفاظی که وی به کار برده است؛ این پرونده در حیطه وظایف نمایندگی شناخته نشد و به قوه قضاییه ارجاع شد.
برومندی تاکید کرد: آقای مسعود پزشکیان رییس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تشخیص داد که آقای صادقی در جلسه این هفته هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس حضور یابد.
سیام**9121 *1449*خبرنگار: سمیه لاری*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما