شناسهٔ خبر: 66611644 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پترو: تاریخ نتانیاهو را بعنوان یک قاتل به یاد خواهد داشت

گوستاو پترو، رئیس جمهور کلمبیا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آقای نتانیاهو، تاریخ تو را بعنوان عامل نسل کشی به یاد خواهد داشت. بمباران هزاران کودک، سالمند و زن بی گناه تو را به یک قهرمان تبدیل نخواهد کرد. گوستاو پترو، رئیس جمهور کلمبیا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آقای نتانیاهو، تاریخ تو را بعنوان عامل نسل کشی به یاد خواهد داشت. بمباران هزاران کودک، سالمند و زن بی گناه تو را به یک قهرمان تبدیل نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری برنا، گوستاو پترو، رئیس جمهور کلمبیا در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: آقای نتانیاهو، تاریخ تو را بعنوان عامل نسل کشی به یاد خواهد داشت. بمباران هزاران کودک، سالمند و زن بی گناه تو را به یک قهرمان تبدیل نخواهد کرد.

وی نتانیاهو را با نازی‌هایی که میلیون‌ها یهودی را در اروپا کشتند مقایسه کرد و گفت که «نسل‌کشی یک نسل‌کشی است»، صرف‌نظر از مذهب کشته‌شدگان.

پیش از این، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب رئیس جمهور کلمبیا را به یهود ستیزی متهم کرد.

نتانیاهو در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: (رژیم) اسرائیل از یک یهود ستیز و حامی حماس که یک سازمان تروریستی است موعظه نخواهد پذیرفت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه پیام خود، افزود: شرم بر تو رئیس‌جمهور پترو.

گوستاوو پترو رئیس جمهور کلمبیا روز جمعه از دیوان بین‌المللی کیفری خواسته بود برای نتانیاهو قرار بازداشت صادر کند.

رئیس‌جمهور کلمبیا پیش‌تر نیز خواستار صدور حکم بازداشت نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین‌المللی کیفری و اعزام نیروی حافظ صلح به نوار غزه شده بود.

کلمبیا به تازگی روابط خود را با رژیم صهیونیستی قطع کرده است.

پترو با بیان اینکه «اگر فلسطین بمیرد، انسانیت هم می‌میرد»، به روابط با رژیمی پایان داد که تا کنون یکی از بزرگ‌ترین شرکای بوگوتا از نظر امنیتی و همچنین در حوزه تجاری بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما