شناسهٔ خبر: 16724697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فدراسیون وزنه برداری به لحاظ منابع مالی و تجهیزات در تنگناست

زنجان - ایرنا - رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: فدراسیون از نظر منابع مالی و تجهیزات در مضیقه است اما وجود منابع انسانی، این رشته ورزشی را به صورت بالنده و پویا پیش می برد.

صاحب‌خبر -

علی مرادی روز یکشنبه در مجمع سالانه هیات وزنه برداری استان زنجان که با حضور محمد نصیری پیشکسوت و قهرمان جهان و المپیک، داوود باقری نایب رئیس فدراسیون و سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد افزود: امسال 54 درصد بودجه مصوب به فدراسیون ازطریق کمیته ملی المپیک تخصیص یافته است که این توزیع عادلانه نیست و موضوع باید به گوش مسئولان ورزش کشور برسد.
وی با بیان اینکه با داشتن منابع انسانی مستعد و توانمند، فدراسیون به آینده این ورزش امیدوارتر است، اظهار کرد: فدراسیون به تمام استان ها به منظور استعداد پروری و حضور ورزشکاران در اردوهای تیم ملی بطور عادلانه نگاه می کند که این روند باید همچنان تداوم یابد.
مرادی با تاکید بر اینکه نباید وجهه و اعتبار فدراسیون وزنه برداری زیر سئوال برود افزود: آنچه که این فدراسیون را حفظ کرده اعتبار نشات گرفته از نیروی انسانی مستعد و کارآمد است و این نباید لطمه ببیند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری با اشاره به اینکه باید در حفظ و نگهداری تجهیزات مورد استفاده در ورزش وزنه برداری کوشا بود، گفت: فدراسیون از وزارت ورزش، اعتبار لازم را برای تجهیزات وزنه برداری استاندارد برای 25 استان را گرفتیم تا قبل از المپیک 2020 تهیه و در اختیار استان ها قرار گیرد.
مرادی با بیان اینکه بودجه فدراسیون هرچند افزایش یافته است ولی اعتبارات کفاف هزینه را نمی کند افزود: تجهیز سالن ها از وظایف فدراسیون است و برای رفع این مشکل نیز راهکارهای مناسبی اتخاذ خواهد شد و دولت تدبیر و امید نیز در بحث حمایت از ورزش خوب عمل می کند که این جای تقدیر است.
وی تصریح کرد: برخی مواقع اردوهای تیم ملی به دلیل کمبود منابع مالی تعطیل شد اما فدراسیون با اتخاذ تدابیر لازمه، اجازه نداد این روند تداوم یابد.
به گزارش ایرنا، ساعت آغاز مجمع سالانه هیات وزنه برداری استان زنجان ساعت 11 صبح اعلام شده بود و با اینکه خبرنگاران در سالن حضور داشتند اما صندلی ها از حضور مسئولان و اعضای هیات خالی بود و جلسه با حدود 40 دقیقه تاخیر آغاز شد.
597/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما