شناسهٔ خبر: 16726691 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجهیز سالن‌ها از وظایف فدراسیون محسوب می‌شود

مرادی: وزنه‌برداری به لحاظ منابع مالی و تجهیزات در مضیقه است/فدراسیون نگاه عادلانه به تمام کشور دارد

رییس فدراسیون وزنه برداری گفت: فدراسیون از نظر منابع مالی و تجهیزات در مضیقه است اما وجود منابع انسانی، این رشته ورزشی را به صورت بالنده و پویا پیش می‌برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ظهر امروز (یکشنبه 14 آذرماه) در مجمع عمومی سالیانه هیأت وزنه‌برداری استان زنجان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، در خصوص اینکه برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده وزنه‌برداری در کشور الزاماتی وجود دارد؛ اظهار کرد: ورزش از سوی دولت در همه نقاط کشور حمایت می‌شود، اما با این وجود متأسفانه منابع مالی فدراسیون وزنه برداری کفاف حضور در همه مسابقات بین‌المللی و آسیایی را نمی‌دهد. فدراسیون وزنه‌برداری به غیر از منابع مالی با مشکلات منابع تجهیزاتی نیز روبه‌رو است. آنچه که این فدراسیون را حفظ کرده، اعتبار نشات گرفته از نیروی انسانی مستعد و کارآمد است و این نباید لطمه ببیند.

علی مرادی در ادامه  افزود: تجهیز سالن ها از وظایف فدراسیون است و برای رفع این مشکل نیز راهکارهای مناسبی اتخاذ خواهد شد و دولت تدبیر و امید نیز در بحث حمایت از ورزش خوب عمل می کند که این جای تقدیر دارد. امسال 54 درصد بودجه مصوب به فدراسیون از طریق کمیته ملی المپیک تخصیص یافته که این توزیع عادلانه نیست و موضوع باید به گوش مسئولان ورزش کشور برسد.
رییس فدراسیون وزنه برداری با تأکید بر ادامه برگزاری اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان وزنه‌برداری کشور و حمایت همه جانبه از برگزاری این اردوها در هر شرایطی، اظهار کرد: در حال حاضر فدراسیون وزنه‌برداری از مشکلات و سختی‌های بسیار زیادی رنج می‌برد که در برخی مواقع اردوهای آماده سازی تعطیل شده اند اما فدراسیون با اتخاذ تدابیر لازمه، اجازه نداد این روند ادامه داشته باشد.
علی مرادی در خصوص اینکه فدراسیون و مربیان تیم ملی نگاه عادلانه، به همه نقاط کشور دارند، گفت: استعدادها در سراسر کشور رصد شده و فدراسیون به تمام استان ها به منظور استعداد پروری و حضور ورزشکاران در اردوهای تیم ملی بطور عادلانه نگاه می کند و حتی از کادر فنی تیم ملی نیز درخواست شده تا به صورت عادلانه به همه توجه شود که این روند باید همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما