شناسهٔ خبر: 16335584 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

11 کیلو گرم حشیش در دلیجان کشف شد

خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی دلیجان گفت: با تلاش عوامل انتظامی 11 کیلو گرم حشیش در این شهرستان کشف و ضبط شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی هاشمی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان، در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر را شناسایی کردند.
وی اظهارکرد: با تلاش عوامل انتظامی خودروی سواری متوقف و پس از بازرسی از آن 11 کیلوگرم مواد مخدر حشیش که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: در این عملیات 2 نفر راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند که در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد متهمان ساکن یکی از استان های همجوار هستند.

*** محموله گوشی و تبلت قاچاق در دلیجان کشف شد
خمین - ایرنا - فرمانده انتظامی دلیجان گفت: محموله قاچاق گوشی و لب تاپ روز گذشته در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان کشف شد.
به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی هاشمی افزود: در ادامه طرح های پلیس در مبارزه با قاچاقچیان کالا و اخلالگران عرصه اقتصادی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا شهرستان در تحقیقاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را در یکی از محورهای ارتباطی این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.
وی افزود: پس از بازرسی از این خودرو 33 دستگاه لپ تاپ و 30 گوشی تلفن همراه به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد.
سرهنگ هاشمی افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.
شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی با 45000 نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند/** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده اصفهانی

انتهای پیام /*

نظر شما