شناسهٔ خبر: 1581700 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر:

عدم تأمین معیشت خانواده باعثضرر به دولت می‌شود / افزایش حقوق کارگران دردی را دوا نمی‌کند

در یک سال گذشته به مدد همت دولت تدبیر و امید وضعیت اقتصادی در کشور بهتر شده و تورم از ۴۵ درصد به زیر ۳۰ درصد رسیده، اما برخی مشکلات رفع نشده است.

صاحب‌خبر -

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر گفت: عدم تأمین معیشت خانواده از سوی فرد کارگر، باعثاقدام به کار خلاف و ضربه زدن به دولت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، اسرافیل عبادتی، که شامگاه چهارشنبه، نهم مهرماه در آئین بیست چهارمین گردهمایی سالانه سرپرستان روزنامه کار و کارگر کشور در شیراز سخن می‌گفت با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: در یک سال گذشته به مدد همت دولت تدبیر و امید وضعیت اقتصادی در کشور بهتر شده و تورم از ۴۵ درصد به زیر ۳۰ درصد رسیده، اما برخی مشکلات رفع نشده است.

این مسئول مشکلات اقتصادی را دلیل چالش در نشریات دانست و تصریح کرد: این تورم‌ها باید خیلی با سرعت حل شود چرا که زمان انسان را می‌کشد.

او اضافه کرد: افزایش حقوق کارگران دردی را دوا نمی‌کند زیرا در کنار آن قیمت اجناس نیز بالا می‌رود و این مسئله باعثایجاد استرس شده است.

عبادتی با اشاره به نیاز جامعه کارگری به توجه دولت نسبت به معضلات موجود در جامعه عنوان کرد: عدم تأمین معیشت یک خانواده ده‌ها عوارض دارد چراکه وضعیت بد اقتصادی باعثاقدام به کار خلاف و ضربه زدن به دولت می‌شود.

مدیرمسئول روزنامه کار و کارگر در استان فارس ادامه داد: انتظار ما از دولت، مسئولان و وزارت کار ایجاد یک شرایط مناسب و بهبود شرایط اقتصادی و همچنین ایجاد عدالت در تأمین مایحتاج مطبوعات است.

او در پایان از تشکیل نخستین جلسه گردهمایی در دولت تدبیر و امید ابراز خرسندی کرد و افزود: امید است در گردهمایی‌های آینده از این فراز و نشیب‌ها کاسته شده باشد.

نظر شما