شناسهٔ خبر: 15701174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور معاونین وزیر راه و شهرسازی

پروژه کنارگذر سقز افتتاح شد

پروژه کنارگذر سقز با حضور دو معاون وزیر راه و شهرسازی و با اعتبار 400 میلیارد ریالی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ظهر امروز در آیین افتتاح این طرح، فرماندار سقز بهره‌برداری از کنارگذر سقز را از آرزوهای دیرینه مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: مردم روستاهای آدینان، قیلسون، بدرآباد، عصرآباد و کهریزه که در مسیر قطعه 2 بزرگراه میاندوآب کرمانشاه قرار دارند به دلیل رفت و آمد آسان و جلوگیری از تصادفات درخواست اجرای دوربرگردان دارند.

این طرح‌ها شامل، قطعه کنارگذر سقز به طول 11 و نیم کیلومتر و اعتبار 400 میلیارد ریال و قطعه 2 بزرگراه میاندوآب کرمانشاه به طول 15 کیلومتر و اعتبار 200 میلیارد ریال بود.

علی‌اکبر ورمقانی افزود: با توجه به اینکه زیرسازی باند دوم کنارگذر سقز هم اجرا شده است، خواستار تسریع در بهره‌برداری از این مسیر شد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی هم از اقدامات دولت در حوزه راه‌سازی تشکر و عنوان کرد: آسفالت راه روستایی نسبت به پنج سال پیش در شهرستان سقز 50 درصد پیشرفت داشته است.

محسن بیگلری خواستار تسریع در اتمام آسفالت جاده سقز مریوان، واگذاری بخش‌هایی دیگر از بزرگراه میاندآب کرمانشاه، به پیمان‌سپاری بخشی جاده بوکان سقز به عنوان بخشی از طرح بزرگراه ایجاد تقاطع‌های غیرهم‌سطح در ورودی‌های کنارگذر سقز رفع مشکلات زمین فرودگاه، تلاش برای ایجاد زیرساخت‌های طرح مسکن شد.

معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی هم تسریع در پرداخت مطالبات پیمانکاران و توجه به آسفالت راه‌های روستایی در کردستان را از برنامه‌های این معاونت برشمرد.

سیدحسین میرشفیع گفت: سقز و سروآباد در استان کردستان از لحاظ آسفالت راه روستایی از میانگین استانی و کشوری پایین‌تر هستند.

انتهای پیام/79021/ت20

برچسب‌ها:

نظر شما