شناسهٔ خبر: 15703175 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر راه خبر داد:

40 بیمارستان تا پایان دولت یازدهم در کشور بهره برداری می شود

سنندج-ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی کشور گفت: 40 بیمارستان از جمله 2 بیمارستان دهگلان و بانه استان کردستان تا پایان دولت یازدهم در کشور افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

محمد جعفر علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان 235 تختخوابی سقز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با افتتاح این بیمارستان ها، چهار هزار و 600 تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور اضافه می شود.
وی اضافه کرد: در زمینه ساخت بیمارستان ها، دولت تدبیر و امید روند مناسب و مطلوبی در پیش گرفته شده است و بسیار امیدوارانه حرکت کرده است.
او پیرامون روند ساخت بیمارستان سقز هم با اشاره به بازدیدها متعدد از این طرح اظهار داشت: این طرح بیش از 60 درصد پیشرفیت فیزیکی دارد و بخشی از تاسیسات الکترونیکی آن هم خریداری شده است.
معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در گفت و گو با ایرنا با عنوان اینکه عملیات اجرایی این بیمارستان در سال 88 آغاز شده است اعلام کرد: این بیمارستان دارای 6 بخش تخصصی کودکان، زنان، جراحی، سی سی یو (ccu)، آی سی یو (icu) و داخلی خواهد بود
صابر زارعی یادآور شد: این بیمارستان در زمینی به مساحت 31 هزار متر مربع در دست احداث است که تا 45 هزار متر قابل افزایش است.
وی عنوان کرد: تا کنون بیش از 160 میلیارد ریال برای ساخت این طرح هزینه شده است.
همچنین سید حسین میر شفیع، معاون راه روستایی وزارت راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه سقز گفت: تملک زمین های مورد نیاز برای احداث مستحدثات مورد نیاز این طرح به جد پیگیری خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی فرماندار ویژه سقز هم در گفت و گو با ایرنا پیرامون فرودگاه سقز اظهار داشت: آغاز تملک زمین برای احداث فرودگاه سقز که در مسیر سه راهی سقز، مریوان و سنندج و در پنج کیلومتری این شهر قرار دارد از سال 82 شروع شده و سال 85 مصوبه هیات وزیران گرفت و در سال 86 جهت انجام عملیات عمرانی به پیمان گذاشته شد.
صابر زارعی اعلام کرد: تاکنون برای اجرای باند و برخی از امکانات زیر ساختی فرودگاه 190 میلیارد ریال هزینه شده است.
امروز پنجشنبه وزیر راه و شهر سازی همراه با چند تن از معاونانش برای افتتاح پروژه های راه سازی وارد استان کردستان شد.
سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.
7249/1904
خبرنگار: ابراهیم محمدحسینی
انتشار دهنده: مسعود احمدی

انتهای پیام /*

نظر شما