شناسهٔ خبر: 15247818 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شکست فوتسالیست های ایران مقابل ماتادورها + فیلم

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین مصاف خود در رقابت های جام جهانی کلمبیا، مقابل اسپانیا مغلوب شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در نخستین مصاف خود در مسابقات جام جهانی کلمبیا، صبح امروز در گروه ششم به مصاف اسپانیا رفت و با نتیجه 5 بر یک مغلوب شد.

تیم فوتسال اسپانیا در دقایق ابتدایی نیمه نخست توسط لوزانو به گل رسید. وی توانست در دقیقه یک بازی دروازه ایران را باز کند. 

البته شاگردان ناظم‌الشریعه موقعیت‌هایی را روی دروازه اسپانیا ایجاد کردند اما باز هم رویس در دقیقه 7 بازی، توانست گل دوم اسپانیا را به ثمر برساند.

در دقیقه 17 آیکاردو از روی نقطه پنالتی دوم ،گل سوم ماتادورها را به ثمر رساند تا نیمه نخست این بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود اسپانیا خاتمه یابد.

در نیمه دوم فوتسالیست های ایران نتوانستند نتیجه را جبران کنند و در دقیقه 27 میگلین دروازه ایران را برای چهارمین بار گشود. 

علی‌اصغر حسن‌زاده که در نیمه نخست یک پنالتی را از روی نقطه دوم را از دست داده بود توانست از روی نقطه پنالتی اول در دقیقه 28 گل نخست ایران را وارد دروازه اسپانیا کند. 

اما این اسپانیایی ها بودند که در ادامه توسط میگلین در دقیقه 33 دروازه ایران را باز کردند تا تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین بازی خود در چارچوب رقابت های جام جهانی با نتیجه 5 بر یک متحمل شکست شود.

فوتسالیست های ایران در دومین دیدار خود  روز جمعه به مصاف مراکش خواهد رفت.

در دیگر دیدار این گروه تیم آذربایجان با نتیجه پرگل 5 بر صفر مقابل مراکش به برتری رسید. 

با نتایج حاصل شده تاکنون آذربایجان در صدر جدول رده بندی این گروه قرار دارد و اسپانیا، ایران و مراکش در رده های دیگر ایستادند.

ایران 1_5 اسپانیا
******** ********

نظر شما