شناسهٔ خبر: 14974585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه بندر آستارا؛

مقوله فرهنگ نیازمند توجه جدی متولیان فرهنگی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه بندر آستارا داری نخبگان فرهنگی و علمی است، گفت: مقوله فرهنگ نیازمند توجه جدی متولیان فرهنگی است و بخش فرهنگی در آستارا باید از سوی مسئولان مربوطه ویژه دیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا ظهر امروز(۸ شهریور) در آیین تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان که در محل سالن ۷۰۰ نفری مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا برگزار شد یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر را گرامیداشت و گفت: ملاک اصلی دولت در خدمت رسانی تلاش در راستای تحقق مطالبات به حق مردم باشد.

 

وی با بیان اینکه دولت و ملت همه از یک خانواده هستند، تصریح کرد: با پیشرفت دولت ملت خوشحال می‌شوند.

 

امام جمعه بندر آستارا به ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این شهرستان اشاره کرد و افزود: سفرهای استاندار گیلان به بندر آستارا از حسن نظر و توجه ویژه وی به این شهرستان است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه بندر آستارا داری نخبگان فرهنگی و علمی است، اظهارکرد: مقوله فرهنگ نیازمند توجه جدی متولیان فرهنگی است و بخش فرهنگی در این شهرستان باید از سوی مسئولان مربوطه ویژه دیده شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا را در کشور با فرهنگی بودن می‌شناسند تصریح کرد: دستگاه‌هایی مانند اداره  تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی متولی کارهای فرهنگی در جامعه هستند و باید از این مراکز حمایت مادی شود.

 

امام جمعه بندر آستارا خواستار رفع مشکلات و نواقص موجود در مجتمع فرهنگی‌ و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا شد و افزود: تکمیل و تجهیز کامل این مجتمع فرهنگی نگاه ویژه مسئولان استانی را می‌طلبد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا، روحیه اتحاد و همدلی در بندر آستارا را زبانزد در کشور و استان گیلان دانست و گفت: بندر آستارا به دلیل قرار گرفتن در نقطه مرزی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تمام نگاه‌ها به سمت این شهرستان معطوف است و مسئولان باید به این شهرستان  توجه جدی و نگاه ویژه داشته باشند.

نظر شما