شناسهٔ خبر: 14961965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار مازندران:

دولت نیازهای اولیه ورزشی پایتخت کشتی جهان را فراهم کند

R1018188/P1336

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران به ویژه شهرستان جویبار خطه قهرمان‌پرور و قهرمان‌خیز است گفت: دولت نیازهای اولیه ورزشی پایتخت کشتی جهان را فراهم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جویبار، ربیع فلاح‌جلودار دقایقی پیش در مراسم آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی 5 هزار نفری شهرستان جویبار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت‌رسانی به مردم بوده و باید این منش آنان به مسئولان تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران در مؤلفه‌های توسعه‌ای تقویت یافته است و از شاخص کشوری بالاتر رفته است، گفت: در هفته دولت امسال بالغ بر هزار میلیارد تومان طرح عمرانی در مازندران افتتاح و به این میزان پروژه عمرانی و زیرساختی در استان آغاز شده است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مازندران استان پهلوان‌خیز بوده و جویبار پایتخت کشتی جهان است، بیان کرد: متأسفانه این شهرستان کشتی‌خیز و قهرمان‌پرور از حداقل امکانات ورزشی محروم است و دولت وظیفه دارد نیازهای اولیه ورزشی مردم خطه پهلوان‌پرور به جویبار را فراهم کند.

فلاح با اشاره به افتخار‌آفرینی ورزشکاران مازندران و جویبار در المپیک ریو 2016 خاطرنشان کرد: ساخت سالن ورزشی 5 هزار نفری جویبار از مصوبات سفر استانی دولت بوده که این پروژه قرار است با اعتبارات ملی و استانی در منطقه قهرمان‌پرور جویبار ساخته شود و اقدامات اجرایی آن روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: به زودی مراسم تجلیل ویژه از مدال‌آوران مازندرانی المپیک و پارالمپیک 2016 در استان برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، در این مراسم وزیر ورزش و جوانان، آیت‌الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، تعدادی از مدال‌آوران و ورزشکاران المپیک 2016 مازندران و نمایندگان مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سیمرغ و سوادکوه‌شمالی حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما