شناسهٔ خبر: 14179387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌شرایط مربیگری تیم ملی والیبال ایران فراهم نشد

تراویسا‌: سرمربیگری تیم ملی والیبال ایران به من هم پیشنهاد شد/‌تمام مربیان دنیا آرزوی مربی‌گری در ‌ارومیه را دارند

R41361/P1377

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با بیان اینکه در چند سال گذشته پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی ایران به وی داده شده بود، گفت: این در حالی است که متاسفانه شرایط مربیگری تیم ملی والیبال ایران فراهم نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، یوبومیر تراویسا عصر امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران ورزشی‌نویس آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته پیشنهاد سرمربی‌گری تیم ملی ایران به وی داده شده بود، اظهار داشت: این در حالی است که متاسفانه شرایط مربیگری تیم ملی والیبال ایران فراهم نشد و امید است که در تیم شهرداری ارومیه شاهد درخشش و کسب نتایج درخشان باشیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه تمامی مربیان دنیا آرزوی مربی‌گری در شهر والیبال‌خیز ارومیه را دارند، برای موفقیت و درخشش این تیم، قابلیت‌های تیم والیبال شهرداری این شهر ارتقاء می‌یابد.

وی تصریح کرد: بی‌شک با توجه به وجود جوانان بسیاری که در این کشور زندگی می‌کنند قابلیت‌های فراوانی برای پیشرفت در تمامی زمینه‌ها در ایران وجود دارد.

تراویسا با بیان اینکه در مدتی که در ارومیه بوده و بر روی بازیکنان شناخت لازم را پیدا کرده است بیان کرد: علاوه بر آن همواره تلاش شده که یک تیم ایده‌آل بسته شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه می‌توانست امکانات بهتری را در اختیار این تیم قرار دهد افزود: متاسفانه هم‌اکنون برخی از بازیکنانی که می‌توانستند راه قهرمانی این تیم را هموار کنند در ترکیب تیم جایی ندارند.

وی با بیان اینکه برای گرفتن جام قهرمانی به شهر ارومیه آمده است گفت: در این باره از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه نیز خواسته شده که تمامی امکانات را در اختیار این تیم قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما