شناسهٔ خبر: 14164739 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیم های راه یافته به نیمه نهایی والیبال قهرمانی نوجوانان کشور مشخص شدند

ارومیه- ایرنا- مرحله مقدماتی رقابتهای والیبال قهرمانی نوجوانان کشور به پایان رسید و تیم های آذربایجان غربی، گلستان، تهران و خراسان رضوی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، روز چهارشنبه در پنجمین روز برگزاری این مسابقات، چهار دیدار باقی مانده از مرحله مقدماتی در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار شد که طی آن تیم مازندران 3 بر یک گیلان را شکست داد و قزوین در سه ست پیاپی مرکزی را مغلوب کرد.
تیم خراسان رضوی 3 بر صفر تهران را پشت سر گذاشت و گلستان در دیداری نزدیک 3 بر 2 از سد گلستان عبور کرد.
بر اساس این گزارش، در دیدارهای نیمه نهایی که روز پنجشنبه برگزار می شود، تیم آذربایجان غربی به مصاف خراسان رضوی می رود و گلستان مقابل تهران صف آرایی می کند.
تیم های برنده به دیدار فینال و بازنده ها برای کسب مقام سومی به دیدار رده بندی راه می یابند.
مراسم قرعه کشی این مسابقات شامگاه جمعه با حضور سرپرستان، مربیان و مسئولان برگزاری در هتل مروارید ارومیه برگزار شد و مسابقات از روز شنبه 26 تیر ماه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه آغاز شده است.
در گروه یک تیم های آذربایجان غربی، قزوین، گلستان، خوزستان و مرکزی و گروه دو تیم های تهران، توابع تهران، مازندران، گیلان و خراسان رضوی قرار داشتند.
رقابتهای والیبال قهرمانی نوجوانان کشور از 25 تیر تا یکم مرداد ماه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه در حال برگزاری است.
تیم والیبال نوجوانان آذربایجان غربی سال گذشته مقام قهرمانی ایران را کسب کرد و امسال نیز به عنوان مدافع قهرمانی به میدان می رود.
هدایت تیم آذربایجان غربی بر عهده حمید مومنی است و علی طاعی حق نیز مربیگری این تیم را بر عهده دارد.
7126/1905

نظر شما