شناسهٔ خبر: 9834867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاد انتخابات در شهرستان بستان آباد تشکیل شد

تبریز- ایرنا- فرماندار شهرستان بستان آباد از تشکیل ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

یدالله قاری زاده روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شروع روند برگزاری انتخابات از سوی وزارت کشور، شهرستان بستان آباد نیز ستاد انتخاباتی تشکیل و کار خود را آغاز کرده است.
وی گفت: دراین شهرستان اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی با حضور 30 نفر از معتمدهای شهرستان انتخاب شد.
قاری زاده خاطر نشان کرد: ثبت نام از کاندیداهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 26 آذرماه شروع می شود که در این راستا آگهی ثبت نام در سطح شهرستان بستان آباد منتشر شده است.
وی با اشاره به اینکه اصل بی طرفی از سوی دستگاه های دولتی درانتخابات کاملا مورد تاکید قرارگرفته است، افزود: در تلاش برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای هستیم.
قاری زاده از آمادگی شهرستان بستان آباد برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: امروز کشور بیش از قبل مورد رصد دنیا قرار دارد و باید با حضور حداکثری در پای صندوق های رای وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهیم.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان درهفتم اسفند سالجاری برگزار می شود.
7239/6132/ 1495

نظر شما