شناسهٔ خبر: 9611976 - سرویس اجتماعی
منبع: نسیم | لینک خبر

آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور

نسیم

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: در اردبیل (محور خلخال-اسالم)، همدان (گردنه اسدآباد) و ارتفاعات کرمانشاه کولاک و یخ‌زدگی گزارش شده است و تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

صاحب‌خبر -

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، در استان اردبیل (محور خلخال-اسالم)، استان همدان (گردنه اسدآباد) و ارتفاعات استان کرمانشاه کولاک و یخ زدگی گزارش شده است و تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

همچنین بار ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین (محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شده است.

در استان های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کرمانشاه، لرستان (اکثر محورها)، استان آذربایجان شرقی (محورهای اهر-تبریز و هشترود-زنجان)، استان ایلام (محورهای ایلام- کرمانشاه و ایلام- اسلام آباد)، استان همدان (محورهای همدان-کرمانشاه و همدان-ملایر)، استان گیلان (محور اسالم-خلخال) ، استان اصفهان (محورهای اصفهان-شهرکرد و سمیرم-شهرضا) و ارتفاعات استان مرکزی بارش برف اعلام شده است.

در استان های خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان (اکثر محورها)، استان گیلان (محورهای ماسوله و چابکسر) و استان اصفهان (محور اصفهان-شهرضا) بارش باران گزارش شده است.

براساس این گزارش سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.