شناسهٔ خبر: 9601492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار خلخال:

محور خلخال به اسالم برای تردد ایمن آماده است

فرماندار شهرستان خلخال در بازدید از راهدارخانه الماس گفت: محور خلخال به اسالم با تلاش راهداران برای تردد ایمن آماده است و هیچ محور مسدود روستایی نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نظری شیخ احمد عصر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی و راهدارخانه الماس د‌ر جمع راهداران، عوامل پلیس و راه اظهار کرد: محور خلخال به اسالم با تلاش شبانه‌روزی راهداران آماده برای تردد ایمن مسافران و رانندگان به استان گیلان و مرکز کشور است.

وی با تقدیر از زحمات راهداران، امدادگران و پلیس راه تصریح کرد: به غیر از محور پونل، در شهرستان خلخال هیچ محور برون شهری و روستایی مسدود نداریم.

فرماندار خلخال با اشاره به آمادگی کارگروه مدیریت بحران شهرستان خلخال گفت: با توجه به برودت سرما و ادامه بارش برف تمهیدات لازم در جهت خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان شهرستان خلخال اندیشیده شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.

نظری شیخ احمد در جمع صمیمی راهداران و رانندگان دستگاه‌های سنگین راهداری در راهدارخانه شهید غنیمت اسدی گردنه الماس در محور خلخال به اسالم با توضیح این موضوع که راهداران وظیفه سنگینی را در نجات مسافران و بازگشایی محورها دارند، افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی این قشر زحمتکش شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به بروز تصادف در محورهای مواصلاتی ارتباطی استان، از حضور به موقع پلیس راه و خدمت‌رسانی به رانندگان در حوزه راهنمایی و رانندگی نیز تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان خلخال بیان کرد: علی‌رغم تلاش راهداران خلخال در حوزه گیلان باز نگهداری مسیر امکان‌پذیر نبود و به لحاظ حفظ جان مسافران و محدودیت دید در محور، این محور مسدود اعلام شد.

امروز مقاطع پیش دبستانی، مهد کودک‌ها، دبستان و مقطع راهنمایی تعطیل بود و در سطح شهر خلخال نیز بارش برف به میزان 15 سانتی‌متر گزارش شد و تردد در شهر خلخال نیز با اختلال مواجه بود.

شهرداری خلخال در خیابان‌های اصلی و معابر اصلی شهر اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی کرد.

هم‌اکنون بارش برف به صورت پراکنده در شهر خلخال و در ارتفاعات به صورت کولاک ادامه دارد.

انتهای پیام/62008/ل30/ف4004

http://fna.ir/JV5A33

نظر شما