شناسهٔ خبر: 68496375 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

تردد در جاده چالوس به سمت جنوب ممنوع شد

جاده چالوس به سمت شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در محور چالوس-کرج و مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران- شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، هم اکنون ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حد فاصل «پل زنگوله» تا «سیاه بیشه» سنگین است. همچنین تردد در محور چالوس-کرج و مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران- شمال تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

تردد در آزادراه تهران- شمال مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره ۱۳ و حد فاصل تونل شماره ۱۷ تا تونل شماره ۱۸ و انتهای تونل «البرز» سنگین است.

همچنین ترافیک در آزادراه قزوین- رشت حدفاصل «کندلات» تا «امامزاده هاشم» و محدوده پارک جنگلی «سراوان» سنگین گزارش شده است.

ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده سه راهی «چلاو» سنگین گزارش شده و همچنین در مسیر شمال به جنوب این محور محدوده سه راهی چلاو تا «شنگلده» ترافیک سنگین را شاهد هستیم.

ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه محدوده شهر دماوند سنگین است. همچنین شاهد ترافیک سنگین در آزادراه کرج- قزوین محدوده «مهرویلا» هستیم.

محورهای مسدود

محور خرم‌آباد- پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود است و تردد از محور جایگزین خرم آباد- کوهدشت و آزادراه خرم‌آباد- پل زال انجام می‌شود.

محورهای هشتگرد- طالقان، کمربندی جدید خرانق- یزد، یزد- دربید و محور فرعی «سیاخ دارنگون» تا اطلاع بعدی مسدود است.

نظر شما