شناسهٔ خبر: 11019195 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

پخش جدول تبلیغات انتخاباتی نامزدهای خبرگان تهران

پخش تبلیغات تلویزیونی نامزدهای مجلس خبرگان حوزه انتخابیه تهران روز جمعه 23 بهمن آغاز می شود و تا عصر چهارشنبه 28 بهمن ادامه می یابد. برنامه تلویزیونی «زنده رود» جمعه 23 بهمن ماه- مهمان عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان بود که حجم بیشتر ‌گفت‌وگو با وی مباحث سیاسی بود. رویاهای دم صبح درباره دختران نوجوان زیر هجده سالی است که در کانون اصلاح و تربیت شهر زیبای تهران روزگار خود را سپری می‌کنند. اسکویی در گام نخست به آنها نزدیک شده و اعتمادشان را جلب کرده و سپس با تکیه بر آن وارد فضای کار شده است. عاطفه رضوی بازیگر مجموعه سفر به "چزابه" و "کیمیا" در آخرین پست از اینستاگرام خود به مناسبت روز پرستار متنی منتشر کرد. هر سال با شروع جشنواره فیلم فجر تمام امید علاقه‌مندان به هنر هفتم دیدن آثار شاخص است. برای بدنه سینمای ایران نیز جشنواره فیلم فجر فرصتی برای بروز و ظهور هنرمند‌ی‌ها و قابلیت‌هاست. مهناز افشار در اینستاگرامش قرار گرفتن نام فرشته کریمی در جمع 10 نامزد برترین بازیکنان فوتسال جهان را تبریک گفت. «ثریا» برنامه‌ای چند‌‌وجهی است که شعار «دید‌بانی برای پیشرفت ایران» را انتخاب کرده و با این رویکرد، از قالب‌هایی چون گفت‌وگو، بخش‌های ترکیبی و حتی انیمیشن‌های جذاب حاوی نکات موضوعی بهره برده است. فیلمنامه این سریال مضمونی اجتماعی دارد و قصه آن به تصمیم گیری درست و غلط انسان ها مربوط می شود و اینکه اگر تصمیم اشتباهی بگیرند، هزینه و عواقب آن دامنگیر خودشان می شود.این سریال شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:15 از شبکه یک پخش و روز بعد در ساعت‌های یک بامداد، 10 صبح و 14:40 تکرار می‌شود. سریال تلویزیونی «غیرعلنی» به کارگردانی مهرداد خوشبخت و تهیه‌کنندگی رضا جودی از شبکه دو پخش می‌شود. این سریال مربوط به رقابت انتخاباتی سه جوان است که یکی از آنها عشق دختری را در دل دارد و پیروزی خود در انتخابات را به منزله اثبات خود به خانواده دختر می‌داند. رادیو ایران با مستقر شدن در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی واقع در محل نمایشگاه بین المللی شهرداری تهران در بوستان گفتگو، سه برنامه «رهاورد»، «نمودار» و «شناسا» را پخش می کند. به مناسبت تولد شهرام ناظری تصنیفی از او پخش وکارنامه هنری او بررسی می شود. بیش از ۴۰ روز پیش، محمدعلی اینانلو، مرد طبیعت و پیشکسوت ورزش و رسانه ایران د

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین ، براین اساس پخش تبلیغات تلویزیونی نامزدهای مجلس خبرگان حوزه انتخابیه تهران از ساعت 11 روز جمعه 23 بهمن آغاز می شود و تا عصر چهارشنبه 28 بهمن ادامه می یابد.

در این چارچوب از روز جمعه 23بهمن تا چهارشنبه 28 بهمن، هرروز در پنج نوبت در ساعت های 11- 13:20-13:45 -15:45 و 17:30 برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مختلف مجلس خبرگان رهبری پخش می شود و هر یک از این برنامه ها براساس جدول زمان بندی، یک بار در بازه زمانی 29 بهمن تا 5 اسفند تکرار خواهد شد.

همچنین پخش برنامه های تبلیغات رادیویی نامزدهای مجلس خبرگان حوزه انتخابیه تهران از صبح جمعه 23 بهمن آغاز می شود و تا روز پنجشنبه 29 بهمن ادامه خواهد یافت.

تکرار این برنامه های رادیویی هم در روزهای جمعه 30بهمن تا چهارشنبه 5 اسفند پخش خواهد شد.

بر این اساس، ساعت های پخش برنامه های تبلیغات انتخاباتی نامزدهای مجلس خبرگان در روزهای جمعه، به علت پخش نماز جمعه با روزهای عادی متفاوت است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما