شناسهٔ خبر: 9987466 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخبار داغ انتخاباتی از استان سمنان/خسروی آمد، کواکبیان نه!

ثبت‌نام از کاندیداهای انتخاباتی در حالی وارد روز پنجم شده است که در گوشه و کنار استان سمنان شاهد تحرکات انتخاباتی و فعالیت چهره‌های گمنام و شناخته‌شده هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پنجمین روز نام‌نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان سمنان آغاز شده و در فرمانداری‌های استان شاهد حضور چهره‌های نام‌آشنا و گمنامی هستیم.

استان سمنان، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی خواهد داشت که از مدت‌ها قبل و البته به طور نامحسوس تحرکات انتخاباتی در این استان آغاز شده است.

* ثبت‌نام 37 نفر برای دو انتخابات آتی در استان سمنان

31 نفر تا دیروز برای حضور در خانه ملت و 6 نفر برای مجلس خبرگان در استان سمنان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی تا روز چهارم فعالیت ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، از اعلام آمادگی 31 نفر در استان سمنان برای حضور در انتخابات خانه ملت و 6 نفر برای مجلس خبرگان رهبری حکایت داشت.

بر این اساس، 6 نفر در حوزه انتخابیه دامغان، 11 نفر حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، 10 نفر نیز در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه و چهار نفر در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان برای حضور در خانه ملت کاندیدا شده‌اند.

هیچ کاندیدای خانمی تا روز گذشته برای ثبت‌نام به منظور حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت‌نام نکرده بود.

6 نفر نیز برای حضور در مجلس خبرگان رهبری در ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری سمنان ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام

http://fna.ir/UPI60V

نظر شما