شناسهٔ خبر: 9975251 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تا پایان وقت اداری سه شنبه؛

۲۶۳ نفر داوطلب نامزدی انتخابات مجلس در خراسان رضوی شدند

مشهد- تا پایان چهارمین روز از مهلت ثبت نام برای نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ثبت نام کنندگان به ۲۶۳ نفر و نامزد های مجلس خبرگان به ۲۱ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تا پایان وقت نام نویسی شامگاه سه شنبه و در پایان چهارمین روز از مهلت ثبت نام برای داوطلبان نامزدی نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۹۳ نفر دیگر در خراسان رضوی ثبت نام کردند که در مجموع آمار ثبت نام کنندگان و نامزد های انتخاباتی مجلس به ۲۶۳ نفر رسید.  

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی در همین رابطه اظهار کرد: از تعداد ۲۶۳ نفر نامزد ثبت نام کننده ۲۳۲ نفر را آقایان و تعداد ۳۱ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

امیر پور مهدی بیان کرد: بیشترین آمار ثبت نام شده در روز سه شنبه و در چهارمین روز ثبت نام با تعداد ۴۵ نفر مربوط به حوزه انتخابیه مشهد و کلات و سپس تربت حیدریه با هفت نفر، نیشابور و  تربت جام هر کدام با شش نفر بود.

وی افزود: همچنین در ششمین روز از ثبت نام نامزد های پنجمین دوره خبرگان رهبری  نیز تعداد ۹ دواطلب دیگر ثبت نام کردند که در مجموع آمار نامزد های ثبت نام شده در این حوزه نیز به ۲۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صبح ۲۸ آذر ماه در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی آغاز شده و داوطلبان نمایندگی تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دی ماه برای ثبت نام فرصت دارند.

نظر شما