شناسهٔ خبر: 10015241 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

شمار داوطلبان مجلس در ملایر به 20 نفر رسید

ایرنا

صاحب‌خبر -

عبدالعظیم رضایی عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در چهارمین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پنج نفر در این شهرستان نام نویسی کردند.
وی ادامه داد: از این تعداد دو نفر از طریق وزارت کشور ثبت نام کردند و سه نفر دیگر با مراجعه به فرمانداری ویژه این شهرستان از طریق ستاد انتخاباتی ملایر کار ثبت نام خود را انجام دادند.
رضایی افزود: یک نفر از داوطلبان ثبت نام شده خانم و 19 نفر مابقی مرد هستند که از این تعداد پنج نفر از طریق ستاد انتخاباتی وزارت کشور و 15 نفر در ستاد انتخاباتی ملایر ثبت نام کرده اند.
وی گفت: سایر داوطلبانی که قصد ورود در رقابت دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند می توانند در چهار روز باقیمانده نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند.
وی بیان کرد: در حال حاضر هیچگونه مشکلی در روند ثبت نام کاندیداهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخاباتی شهرستان ملایر وجود ندارد و تاکنون روند ثبت نام به خوبی انجام شده است.
ظهر امروز سه شنبه رئیس ستاد انتخابات استان همدان از ستاد انتخاباتی شهرستان ملایر بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ثبت نام داوطلبان مجلس در این حوزه قرار گرفت و این روند را مثبت ارزیابی کرد.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان در هفته اسنفدماه امسال برگزار می شود.
ملایر دارای دو کرسی نمایندگی مجلس است و با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993

نظر شما