شناسهٔ خبر: 9968294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

تعداد نامزدهای انتخابات مجلس در آذربایجان شرقی به ۲۲۰ نفر رسید

تبریز - رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی از ثبت ‌نام ۲۲۰ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه های مختلف انتخابیه استان طی چهار روز اول ثبت نام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید شبستری خیابانی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه از صبح امروز چهارمین روز ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی آغاز شده است، افزود: امروز در چهارمین روز ۶۱ نفر با حضور در فرمانداری های حوزه های اصلی انتخابیه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

وی سپس با تاکید بر اینکه تا به امروز ۱۰۰ نفر داوطلب حضور در انتخابات از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند، گفت: ۲۱ نفر از داوطلبان حضور در مجلس شورای اسلامی در استان زن هستند.

شبستری خیابانی با اشاره به اینکه ۱۳ حوزه انتخابیه در آذربایجان شرقی وجود دارد، افزود: ۲۳ نفر نیز در حوزه‌های انتخابیه مرند و جلفا، ۱۵ نفر در حوزه انتخابیه سراب و ۱۲ نفر در حوزه انتخابیه اهر و هریس ثبت نام کرده اند.

وی سپس گفت: ثبت ‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس تا روز جمعه چهارم دی ماه ادامه خواهد داشت و داوطلبان باید با در دست داشتن مدارک لازم به فرمانداری‌ های حوزه‌ های انتخابیه اصلی استان مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

نظر شما