شناسهٔ خبر: 9944507 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی اعلام کرد

ثبت‌نام ۲۰ نامزد خبرگان و ۱۶۲ نامزد مجلس دهم در آذربایجان‌شرقی

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام ۲۰ نامزد مجلس خبرگان رهبری و ۱۶۲ نامزد مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید شبستری خیابانی پس از پایان ساعت ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به استقبال خوب کاندیداها در روز سوم ثبت نام، اظهار داشت: آذربایجان شرقی در 21 شهرستان 13 حوزه انتخابیه دارد که در پایان مهلت ثبت نام امروز که تا ساعت 17 ادامه داشت، 162 نفر با ارائه مدارک خود برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که روند ثبت‌نام تا پایان 4‌دی ماه ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه از ابتدای ثبت‌نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هم که از پنجشنبه 26 آذرماه آغاز شده است، 20 نفر اقدام به ثبت نام از این استان کرده‌اند، افزود: ثبت‌نام از نامزدهای این انتخابات تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی، افزود: حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو با 66‌داوطلب بیشترین و حوزه انتخابیه شبستر با 5 داوطلب کمترین آمار ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارند.

وی با تاکید بر اینکه به جز قطعی سامانه در روزهای نخست ثبت‌نام تاکنون هیچ مشکلی در روند ثبت‌نام گزارش نشده است، تصریح کرد: افراد واجد شرایط برای شرکت در این انتخابات می‌توانند در فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه و وزارت کشور با در دست داشتن اصل شناسنامه عکس دار، 4 نسخه تصویر تمام صفحات شناسنامه و 12 قطعه عکس 4*6 و تکمیل پرسشنامه، برای ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، ارائه اصل کارت ملی به همراه 3 نسخه تصویر آن، اصل شناسنامه عکس‌دار به همراه 3 نسخه تصویر کلیه صفحات آن، 10 قطعه عکس 4*3 با زمینه روشن، اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی فوق لیسانس و یامدارک معتبر معادل، از جمله مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش تسنیم، علیرضا نوین، شهردار سابق تبریز، نظام‌الدین برزگری، رئیس سابق سازمان ملی استاندارد و محرم محمدزاده از هنرمندان برجسته صداوسیما از جمله افراد شاخص ثبت‌نام‌کننده در سومین روز از ثبت‌نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بودند.

انتهای پیام/

نظر شما