شناسهٔ خبر: 9967803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

یک کارگردان سینما و عضو شورای شهر تهران به جمع داوطلبان کاندیداتوری در مجلس پیوستند

سیاست > انتخابات - یک تهیه‌کننده و کارگردان سینما، عضو شورای شهر تهران، معاون وزیر کشور در دوران اصلاحات و مشاور سابق وزیر علوم به جمع داوطلبان کاندیداتوری در مجلس پیوستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده و کارگردان سینما با حضور در فرمانداری تهران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورا اسلامی ثبت‌نام کرد.
آنگونه که در خبرگزاری تسنیم آمده، حبیب‌الله کاسه‌ساز از حوزه انتخابیه تهران در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد.
مشاور سابق وزیر علوم فرد دیگری است که سودای صندلی های سبز بهارستان را در سر دارد. محمود صادقی با حضور در ستاد انتخابات کشور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرد. وی قرار است از حوزه انتخابیه تهران در این دوره از انتخابات مجلس شرکت کند. صادقی چندی پیش برای شرکت در انتخابات مجلس از مسئولیت خود استعفا داد.
همچنین ایلنا خبر داده که غلامرضا انصاری عضو شورای شهر تهران و قائم مقام دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، از حوزه انتخابیه مشهد نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد. انصاری علاوه بر سابقه سفارت ایران در ترکمنستان، مسئولیت سازمان بهزیستی در دولت اصلاحات را نیز داشته است
سید محمود میرلوحی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و معاون وزیر کشور دولت اصلاحات نیز ظهر امروز با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد. وی که از حوزه انتخابیه تهران نامزد انتخابات شده است٬ پیش از این استاندار سمنان و معاون وزارت کشور در دولت اصلاحات بوده است.
45213

نظر شما