شناسهٔ خبر: 9945990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از سومین روز ثبت‌نام انتخابات مجلس و پنجمین روز خبرگان رهبری در اصفهان

گزارش فارس از فرایند سومین روز ثبت‌نام مجلس شورای اسلامی و پنجمین روز ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری در حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پنجمین روز از ثبت‌نام انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و سومین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، صبح امروز آغاز شد.

نامزدهایی که قصد ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارند می‌توانند با مراجعه به ستاد انتخابات کل کشور و یا فرمانداری‌های حوزه‌های انتخابیه نام‌نویسی کنند.

 ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از روز پنج‌شنبه 25 آذر و به مدت هفت روز یعنی تا چهارشنبه دوم دی ماه ادامه دارد؛ همچنین ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه 28 آذر ماه شروع شده و تا روز جمعه؛ چهارم دی ماه ادامه دارد.

فضل‌الله کفیل؛ فرماندار اصفهان عصر یکشنبه 29 آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، ضمن اشاره به اینکه تاکنون چهرهای شاخص و نمایندگان کنونی شهرستان اصفهان برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نکرده‌اند، اظهار داشت: طی روزهای گذشته 20 نامزد برای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و 37 نفر برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

به گزارش فارس تا امروز آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، آیت‌الله عبدالمحمود عبداللهی، حجت‌الاسلام محمد تقی رهبر، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی، حجت‌الاسلام محمد عمومی، آیت‌الله مرتضی مقتدایی و آیت‌الله عبدالنبی نمازی از چهره‌های شاخصی بودند که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از استان اصفهان ثبت‌نام کردند.

آخرین تحولات انتخاباتی استان اصفهان در روز سه‌شنبه 30 آذرماه به شرح زیر به روز خواهد شد:

10:24 صبح

* ثبت‌نام قطعی 3 نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با شروع سومین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سه نامزد به نام‌های مجید محمد شریفی، حسین محمدصالحی و محمدعلی اسفنانی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه فریدن ثبت‌نام کرده‌اند.
محمدعلی اسفنانی؛ نماینده فعلی مردم فریدن در دوره نهم مجلس شورای اسلامی مجلس است.

همچنین علی بهرامی، ابراهیم فولادی، عباس مهدی، علی ابراهیمی و نصیر محمدی تاکنون در حوزه انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین و میاندشت ثبت‌نام کرده‌اند.

ساعت 11:40

* ثبت‌نام قطعی 3 نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردستان / حضور بخشایش و فرزند آیت‌الله طباطبایی‌نژاد


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با شروع سومین روز از ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، سه نامزد به نام‌های سید صادق طباطبایی‌نژاد، جواد زارع و احمد بخشایش برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردستان ثبت‌نام کرده‌اند.
احمد بخشایش؛ نماینده فعلی مردم اردستان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی است.
به گزارش فارس، سید صادق طباطبایی‌نژاد فرزند آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد؛ نماینده ولی فقیه در استان اصفهان و نماینده مردم استان اصفهان در دوره چهارم مجلس خبرگان رهبری است که گرایشی اصولگرا دارد.
جواد زارع؛ دیگر نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردستان است که گرایشی اصلاح‌طلب دارد.

ساعت 13:22
*‌ ثبت‌نام قطعی 7 نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گلپایگان

حسین فراست؛ فرماندار گلپایگان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان، ضمن اشاره به انجام مراحل ثبت‌نام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار در محل فرمانداری این شهرستان، اظهار کرد: طی این سه روز که از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌گذرد، هفت نفر در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار ثبت‌نام کرده‌اند که همه نامزدها مرد هستند.

14:20 بعد از ظهر
* 9 نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم ثبت‌نام کردند

در سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابت دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان سمیرم، 10 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد هفت نفر مرد و سه نفر زن هستند.
به گزارش فارس، کریم رحیمی، منصور نادری، مرتضی افشاری، علی افشاری، بهروز جعفری و علی مردانی؛ نامزدهای مرد هستند که برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم ثبت‌نام کرده‌اند.
سکینه عمرانی، زهرا محرابی و شیروانی؛ نامزدهای زن هستند که در این سه روز برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمیرم ثبت‌نام کرده‌اند.
سکینه عمرانی؛ نماینده مستقل حوزه انتخابیه شهرستان سمیرم در دوره نهم مجلس شورای اسلامی هست.
علی افشاری؛ نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی و بهروز جعفری؛ نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی بوده‌اند. لازم به ذکر است بهروز جعفری، علی افشاری و علی مردانی گرایش اصول‌گرایی دارند.
14:53 بعد از ظهر
14 نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نطنز ثبت‌نام کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نطنز، فرمانداری نطنز با ترافیک نامزدها برای ثبت‌نام در انتخابات مواجه شد.
در روز اول از ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفت نفر، در روز دوم 1 نفر و امروز 6 نفر دیگر ثبت‌نام کردند.
تاکنون همگی نامزد‌ها مرد بوده و اسامی آن‌ها عبارت است از: محمدرضا ناری ابیانه، بشیر حسینیان، حسین خادمی، علی محمدی طامع، غلامعلی رسولی، عبدالحمید محمدی، رسول عسگریانی، عباس باغبانیان، عباس اسفندیاری، حسن نوریان، بنیامین تورابیان، رحمت‌الله زرگری و حسام‌الدین عاملی کاشانی.
محمد توتونچی؛ نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مراحل ثبت‌نام خود را در سفارت ایران در عمان انجام داده است.

به گزارش فارس، محمد فیروزی نماینده فعلی حوزه انتخابیه نطنز در مجلس شورای اسلامی تا‌کنون برای ثبت‌نام اقدام نکرده است.

ساعت 15:25
ثبت‌نام قطعی 6 نامزد برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نجف‌آباد، تیران و کرون
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، طبق اعلام فرمانداری تا این لحظه 6 نفر برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه نجف‌آباد، تیران و کرون ثبت‌نام کرده‌اند که از این 6 نفر؛ پنج نفر مرد و یک نفر زن هستند.

ساعت 18:00

تعداد ثبت نام در حوزه انتخابیه برخوار، شاهین شهر و میمه به 12 نفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با پایان سومین روز از ثبت نام داوطلبین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه برخوار، شاهین شهر و میمه تا کنون 12 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که 2 نفر از آنها زن و 10 نفر مرد هستند.

انتهای ‌خبر/

http://fna.ir/CKI8SK

برچسب‌ها:

نظر شما