شناسهٔ خبر: 9922270 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات گلستان:

۵۹ گلستانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

گرگان- رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از ثبت نام ۵۹ گلستانی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از ابتدای زمان نام نویسی تا کنون خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر طهماسبی، عصر یکشنبه، در پایان روز دوم ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران، از ثبت نام ۳۹ نفر در دومین روز نام نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه انتخابی استان خبرداد و گفت: تا پایان چهارمین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفت نفر در گلستان نامزد شدند.

وی به تشریح جزئیات حوزه های انتخابی پرداخت و گفت: ۱۳ نفر در حوزه گرگان و آق‌قلا، ۹ نفر هم از حوزه رامیان و آزادشهر ، هفت نفر در حوزه کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان، پنج نفر برای گنبدکاووس، چهار نفر در حوزه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه و یک نفر هم در حوزه علی آباد کتول برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نامزد شدند.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تصریح کرد: ۲۰ نفر هم دیروز در استان گلستان برای مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند و در مجموع ۵۹ نفر تاکنون نامزد شرکت در انتخابات مجلس شوری اسلامی شدند.

پیش از این جلسه نیز، جواد صادقلو فرماندار شهرستان رامیان،  در گفتگو با خبرنگاران شهرستان، با بیان این که فرمانداری شهرستان رامیان به عنوان حوزه اصلی انتخابیه رامیان و آزادشهر، دستور انتخاباتی را به حوزه فرعی فندرسک، آزادشهر و چشمه ساران ابلاغ کرده است، اظهار کرد: به همه کاندیداها این اطمینان را می دهیم که این فرمانداری به عنوان امین همه کاندیداها تلاش میکند انتخاباتی سالم و در کمال بی طرفی برگزار کند.

صادقلو ضمن دعوت از کاندیداها برای رقابتی سالم و انتخاباتی، تصریح کرد: مردم تصمیم گیرنده نهایی هستند و تمامی گرایشات و نظرات آنها را میبینند و میشنوند و در نهایت تصمیم نهایی خود را می گیرند و از اینرو همه نامزدهای انتخاباتی موظف به رعایت قانون و احترام به نظر مردم هستند.

فرماندار شهرستان رامیان گفت: از ۲۵ فرآیند انتخابات، ۲۳ فرآیند آن الکترونیکی است و فقط فرآیند اخذ رای و شمارش آراء بصورت دستی انجام می شود.

استان گلستان هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که از حوزه گرگان و آق قلا دو نفر و از پنج حوزه دیگر هر حوزه یک نفر انتخاب می شوند و در مجلس خبرگان رهبری هم گلستان دو نماینده دارد.

نظر شما