شناسهٔ خبر: 9966889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تیم قلعه‌نویی امسال خوب بسته نشد؛

فریبا: شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است

شرایط لیگ با جام حذفی فرق می‌کند و جای جبران دارد اما در جام حذفی وقتی اشتباه کنی، کار تمام است.

صاحب‌خبر -

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال و مس کرمان در جام حذفی بار فنی نداشت.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی استقلال و مس کرمان به لحاظ فنی چیزی نداشت، غیر از دویدن و خطا کردن چیزی ندیدیم. زمین هم یک مقدار لغزنده بود و خطا زیاد بود. در مجموع بازی خوبی نبود، هر چند دو تیم تلاش خوبی داشتند.

وی افزود: استقلال در این بازی میزبان بود و وقتی یک بر یک مساوی بودند، باید بازی را اداره می‌کردند تا کار به وقت اضافه بکشد و فرصت بیشتری داشته باشند، اما بدن بازیکنان استقلال جواب نمی‌داد. استقلال این فصل در یادگیری خوب عمل نکرد و بازیکنان خوبش را هم از دست داد. در هر صورت فکر می‌کنم استقلال امسال بیشتر به دنبال بازیکنان با تجربه برای حضور در آسیا بود و قلعه‌نویی فکر نمی‌کرد هم بازیکنان خوبش بروند و هم مصدومان تیمش زیاد شوند.

فریبا در پایان گفت: استقلال شرایط قهرمانی در لیگ بر‌تر را دارد و اگر بخواهیم بازی‌ها را با هم مقایسه کنیم، قهرمانی بین پرسپولیس، استقلال و فولاد است و روی کاغذ بازی‌های پرسپولیس از همه آسان‌تر است و استرس خاصی ندارند. استقلال بازی‌های سخت تری نسبت به پرسپولیس و فولاد دارد. امیدواریم مصدومان استقلال برسند و در لیگ موفق شود. شرایط لیگ با جام حذفی فرق می‌کند و جای جبران دارد اما در جام حذفی وقتی اشتباه کنی، کار تمام است.

نظر شما